spit on the sheet

El: de ce imi spui sa te trezesc in fiecare dimineata?

Ea: dar ce vrei sa iti spun?

El: nu stiu, poate ca ti-e dor de mine?

Ea: vrei sa te mint?…sau chiar vrei sa stii ca nu simt nimic pentru tine? Sau poate simt, si tot ce simt este un sentiment aspru de posesie. Chiar vrei sa stii ca eu de fapt ma gandesc la tine doar cand mi-e sete si mi-e lene sa ma ridic sa beau apa? Si nu pentru ca tu esti la fel de indispensabil ca apa, ci pentru ca tu esti cel care imi aduce apa la pat. Chiar vrei sa stii ca de fapt te urasc? Ca tot ce ai facut imi provoaca riduri si imi taie pofta de mancare? Uneori mi-e mila. Uneori te las sa faci lucruri pentru mine doar ca sa ma abtin de la a-ti porunci altele. De cele mai multe ori absenta ta e singurul lucru pozitiv la tine. Atunci imi place. Nu mi-e dor. Poate asa un pic de joaca, joaca cu pionul meu indragostit de regina. Spune-mi cat e ceasul acum.

El: …uhm este 5:59. intr-un minut se face fix. Ora ta preferata 🙂

Ea: mda. 😐

El e baiatul sensibil. Tacut si binevoitor. Nu are orgoliul necesar unui barbat. Nu stie ca nu e frumos sa ceara unei fete de baut sau sa-i spuna ca e  falit. Nu stie ca fata nu e materialista, e doar independenta si in acelasi timp o oportunista.

Ea e o mica printesa care isi poarta diadema noaptea dupa ce toatele stelele adorm si uita sa mai straluceasca. E un diamant de copil neslefuit care inteapa orice privire indreptata spre el. Inca nu a invatat sa straluceasca si atat. Inca trimite fulgere in inimi amarate si nu stie cat de tare va durea cand acestea se vor intoarce la origini. Stie ca fulgerele se vor intoarce intr-o zi. Pe unele le-a simtit dar in inima ei mare fulgerele care pleaca se pot intoarce linistite pentru ca ea stie ca poate sa supravietuiasca de la atat. Nu-l uraste pe baiat. Se uraste pe ea ca nu e destul de puternica sa obtina ceea ce ar face-o fericita. Se uraste pe ca nici macar nu stie ce ar putea-o face atat de fericita cum n-a mai fost de atata timp. Cuvintele dure sunt scuipate cu un scop. Printesa vrea sa stie ce forte are cavalerul. Cum suporta sagetile si cum le trimite inapoi. Prin indiferenta. Nu-l subestimeaza insa. Ea stie ca nu e prost baiatu: indiferenta lui o ajuta sa planga in noptiile pustii.

2 thoughts on “spit on the sheet

Leave a Reply

