wackness!

el: fa-mi o favoare, te rog!

ea: poftim?

el: nu spune nimic. doar stai pe loc pana plec. vreau sa imi amintesc momentul asta. nu am mai facut asta niciodata.

ea: ce sa faci?

el: sa am inima franta.

El e un tanar sarac si cuminte dintre cei mai nevazuti in grupuri. Nu are prieteni si nici nu face nimic pentru a avea. Se indragosteste de ea dupa primul ei cuvant adresat lui.

Ea e tipa bogata, cea mai populara din scoala si mega nonconformista. Are prieteni la fel ca ea si i-a trebuit un motiv foarte important pentru a “hangani” cu el. Nebuna din principiu si crescuta intr-o alta societate prefera s-o arda dubios decat sa se indragosteasca de un baiat cuminte.

Raman doar amintiri unul pentru celalalt. Si din nou … ce-mi zic in fiecare zi: te iubesc dar nu pot fi cu tine!

One thought on “wackness!

Leave a Reply

