noi doi ne iubim degeaba!

EA:

Cand a pomenit-o pe cealalta mi-a dat foc. El a zambit. Stiu ca ii place sa ma vada geloasa. Sa ard, sa imi vina sa musc pe oricine se apropie de el. Desi nimanui nu i-ar placea sa aiba o prietena atat de geloasa, lui ii place. Nici mie nu-mi place cum a incoltit sentimentul asta in mine…dar lui ii place. Mi-a zis ca ma vrea. Pe mine!

–         Dar nu te-am enervat destul? Nu ti-am mancat zilele si noptile atata vreme?

–         Ba da! Dar pe tine te vreau.

–         De ce?

–         Pentru ca esti tu.

Unul dintre momentele in care am ramas fara cuvinte. Cateva secunde pana mi-a venit alta idée nebuna. Rezista 30 de zile fara femei! Haha, nu! (ceva de genu a fost prima lui reactie). El nu poate sta singur atat.

“Esti dependent de femei. Esti un copil slab care nu poate supravietui fara atentia femeilor. Ti-e frica de momentul in care prietena ta o sa te paraseasca si n-o sa mai ai brate si picioare in mijlocul carora sa fugi si sa te ascunzi. Te-ai obisnuit cu caldura lor, a curvelor dornice de iubire neimpartasita si de atentia unui copil indragostit. Tot in afara de inima mea imi spune sa nu fiu cu tine!”

Atunci nu putem fi impreuna, mi-a raspuns el.

Da, asa e. Eu vreau mai mult. Nu pot zice “da, sunt a ta!” dupa ce ti-am zis pa! pentru totdeauna! Nu ma lasa orgoliul de femeie ce ma trag din Elena din Troia!  Te iubesc dar nu pot sa fiu cu tine. Pana la urma niciun defect nu ma mai deranjeaza. Mai ales cand el nu poate sa-mi sarute buzele pentru ca Insemni prea mult pentru mine sa fac asta! si ii dau lacrimile inainte sa zica pa si sa iasa pe usa aia nenorocita. Ultima lui imbratisare m-a facut sa il strang mai tare ca niciodata. Ultimul lui sarut pe obraz o sa ma faca sa plang o viata intreaga…si tot in mine urla: staaai si nu pleca!

Si lacrimile-mi curg si acum cand imi amintesc cum cerul s-a prabusit inainte de apocalipsa (aia din 2012). Niciun regizor n-a visat sfarsitul din 2009. Niciunul nu ne-a zis ca o sa murim amandoi acum.

Dar viata bate filmul iar regizorul suprem inca nu ne-a ucis. Stam fiecare in patul lui de o persoana in care cu siguranta ar incapea doua – ca asa e cu jumatatile – in colturi diferite ale orasului. Si ne gandim la ce ne-am zis si ce ne-am facut. Ce nu am facut si ce am fi putut face. Si poate dam fiecare unul vina pe celalalt si asteptam un semn. Un fulger sa ne intepe inima din nou. Un zambet la doi pasi care ne-a adus impreuna. O rabdare dulce si o nebunie calda. Imaginatie si dorinta. Dar stim ca toate au fost si s-au dus. Acum sa revina ar fi ciudat…am rade la fel de tare ca atunci cand auzi un banc pe care il stiai.

Nu cunosc nivelul urmator. Stiu ce se intampla in filme, aici e imposibil. Noi doi nu putem fi impreuna, noi facem parte din lumi diferite. Unul e alb. Celalalt e negru, unul e calm, celalalt agitat. Noi suntem insa acei doi oameni care incap intr-un pat de o persoana. Noi suntem aceia care vor sa vorbeasca in acelasi timp si tac tocmai cand nu trebuie. Noi doi ne iubim, noi doi ne iubim degeaba.

EL: …

(el a plecat)

ps: azi e ziua mea

4 thoughts on “noi doi ne iubim degeaba!

  1. intr-o zi voi scrie despre aniversarile mele, nu doar despre una.dar…ca sa te simti macar putin mai bine, pe ultima mi-am petrecut-o plangand intr-un aeroport, cu ursul in brate. nu era niciun EL, nu mai era nimic, si nu mai stiam cine sunt. fiindca le dam o parte din noi tuturor, si uneori realizam ca am dat totul, siin noi ramane doar un loc gol.prea altruisti…

    Like

    1. Ea ii da lui tot din ea si el pleaca. Ea il lasa sa plece pentru ca nu are alternativa. O femeie ca ea trebuie sa accepte un alt test de specialitate – ea mai presus decat toate – si sa-l treaca, cel putin pentru satisfactia personala.

      Iubirile neconsumate lasa impresia ca sunt eterne. O iubire nu poate avea sfarsit decat mancata si savurata in toate splendorile ei.

      si acum iar imi vine sa intreb: merita sa plangi 3 luni pentru 3 ore de fericire cu El? da. intotdeauna merita – si nu el, ci viata ta.

      Like

  2. am plans si eu 3 luni pentru, poate mai putin de 3 ore. Ca am crezut ca proasta ca e indragostit, sau ca-l voi indragosti, dar eu eram cea care ma indragosteam.
    sunt de acord cu tine ca iubirile neconsumate lasa aceasta impresie…si e doar iluzorie.
    acum vin si intreb…de ce suntem atat de slabe sa lasam sa se intample asta?ma uit la mine si uneori nu pot sa cred de ce o femeie frumoasa si atat de puternica trebuie sa se desparta , sa se imparta si sa sufere atat, cand cele asupra carora parca planeaza eticheta de “nevasta” sunt atat de fade? de ce barbatii n-au curaj sa aiba alaturi femeia pe care o vor cu adevarat?

    Like

    1. suntem slabe ca ne place. ne place sa fim usoare (impresia nu tine de foame dar tine de plictiseala), ne place sa fim subtiri si ne place sa …FIM!
      barbatii, spre deosebire de noi, chiar sunt cu femeia pe care si-o doresc cu adevarat insa e o diferenta intre femeia pe care o doresc intr-o noapte si femeia pe care o doresc in fiecare zi. nu iti/imi contest abilitatile si statutul de femeie multifunctionala (perversa in pat, experta in bucatarie si cariera intre) dar ca sa rezum…:ce-i prea mult strica 😐
      cand o sa invatam sa oferim mai putin poate o sa invatam sa ne multumim cu mai putin, ca de primit mai mult n-o sa se intample (cel putin nu de la cine ne dorim)

      daaaa, stiu! 🙂
      operations. relations. complications.
      operations. temptations. frustrations.

      Like

Leave a Reply

