oh, shit! did he ride a cat?

don’t take drugs! smoke weed!
haha glumesc. fiecare are libertatea mea pe pielea lui sa ia ce vrea pe banii altora 😛

“moaama ce spart am fost aseara!!!”
“ne-am stricat asa de tare de nu mai vedeam nimic”
“eram mort! jur ca nu mai stiu nimic dupa ce am intrat”
“deci asa blana n-am mai fost de la craciun, frate”

si lista mega continua ca suntem multi pe pamant si ne plac substantele. ne place si sa ne laudam. ne place sa fim ceea ce nu suntem (ziua). iar noaptea vine numai bine ca o perdea ce ascunde adevaruri. de ce sa nu ne placa dulcele pacat? mai ales ca ne face sa ne simtit ataaaaaaat de bine? pentru ca te trezesti a doua zi sau dupa 3, daca nu intr-un sant, la dezalcolizare sau alte locuri de care nu iti mai aduci aminte nimic. si te intrebi daca ai imbatranit la 27 de ani. nu, nu ai imbatranit, pur si simplu ti-ai pierdut din memorie, ti-au iesit riduri sau te-ai mega ingrasat. de ce? 🙂 hai sa fim sinceri. toti stim de ce. 🙂 stim pentru ca nu te poti abtine. iar pe langa asta iti place sa te mai si lauzi. fii tampit! tine-o tot asa!
ne plaaaaaace de tine, Georgele!
hai, calareste o pisica!

One thought on “oh, shit! did he ride a cat?

Leave a Reply

