pot reusi! voi ma puteti ajuta!

sa primesc bani din voluntariat?
sa ma indragostesc din nou?
sa iau bursa de studiu?
sa mananc mai putin?
sa dorm mai mult?
sa merg mai des acasa?

chiar pot reusi? chiar ma puteti ajuta?
cum?
cu numerele de telefon al institutiilor publice, nu? sau cu sfaturi gen: dormi mai mult! mananca mai putin! invata mai mult! bla bla bla

“poti reusi. noi te putem ajuta”
Asta era mesajul de pe ultimul pachet de tigari pe care l-am cumparat. Am zis ca ma las. Ca nu mai vreau sa dau atatia bani. De atunci sunt deprimata. Pe cuvant. Si nu te gandi la “el”, tipul din povestile mele de adormit oamenii de pe mess. Pur si simplu simt ca imi lipseste ceva. Au trecut 29 de ore de la ultima tigara. I-am cerut lui dani una in caz de urgenta si probabil s-o vad singura, neimpachetata c-a ramas ultima tigara. Urgenta mea e gen – merg fetele din camera la fumoar sau fumeaza vreun Brad Pitt in filmu’ la care ma uit, sa nu mai zic de vesnica chemaaare: “hai la o tigara”. Tigarile mele au fost fumate din placere cu placere. Poate de-aia le-a crescut pretul. Mai nou toate placerile se platesc. Deaia suntem asa nefericiti, noi romanasii astia atat de comozi care stam si speram la mai bine dar spunem cu voce tare ca nu va fi mai bine. Noi, care avem un job sa ne permitem chiria (si tigarile) si care ne complacem in tot felul de activitati inutile. Stii la ce ma refer, nu? Daca nu incep sa zic iar: gen … 😛
Buuun, ma tot gandesc daca sa va zic sau nu ca m-am lasat de fumat…sa va zic, sa nu va zic?
Nu cred ca are sens din moment ce eu ma gandesc oare cand mai am ocazia sa mai fumez o tigara?…pentru ca o sa mai fumez. O sa mai fumez dar muuult mai rar. Vreau sa fie o placere valorificata. Si oricum merg pe principiile “ce-i prea mult strica” si “mai rarut ca-i mai dragut”.

Va intreb acum pe voi: daca ati avea o cutiuta plina de tigari si ar trebui sa introduceti 50 de bani pt. fiecare tigara pe care o fumati, v-ar enerva destul incat sa va lasati de fumat? (asta daca (mai) fumati)

sa ma las? sa nu ma las?
nu stiu ce sa faaac!
nu stiu ce sa faac!

12 thoughts on “pot reusi! voi ma puteti ajuta!

  1. Din propria experienta de fumator (circa 12 ani) si nefumator, iti recomand: lasa-te! E incomparabil mai bine sa nu fumezi, dar abia dupa o luna fara nicio tigara o sa simti ca ai inviat.
    Nu e usor sa te lasi, dar daca rezisti prima luna o sa vezi ca merita! Faza ca “fumez mai rar” e zero. Ori te lasi de tot, ori nu.
    Bafta!

    Like

  2. Ok, nu am fumat niciodata, deci s-ar putea sa nu am autoritatea morala sa spun asta … sau poate tocmai de aceea o am … iti faci un mare bine daca te lasi. Sau cel putin sa le raresti. Nu pot decat sa iti urez bafta!

    Like

  3. daca as avea eu cutiutza aia cu tigari…..si sa fiu si nevoit sa introduc tot cate un 50 bani,cred ca as innebunii la un moment dat si as face orice sa sparg cutiuta;)….si as reusi……multe sti dar multe mai ai de invatat…..ai uitat una de baza:” tot ceea ce este bine si frumos,este INTERZIS!”
    keep that in mind:D…

    Like

  4. daca te tine sa fumezi tigara aia ce ti-am dat-o numa’ la banchet esti cea mai tareee!!! nu te tzine!? 😉 m-as lasa si eu… 😀 dar no! tu esti singura care te poti ajuta cu adevarat!! tzin pumnii :*

    Like

    1. ma tzine!
      desi nu tre sa fac asta sa iti arat ca is cea mai tare :))
      da’ma tzine!
      ne vedem la banket cu tigara ta din noiembrie 2009 (pall mall lung) o sa scriu pe ea “dani”

      Like

  5. hello! eu am rezistat doar 2 saptamani fara tigari…faza cu “sa le raresti” nu tine, zic din experienta mea si a altora. probabil ca cel mai bine e sa te lasi intr-o buna zi DE TOT. eu inca n-am reusit performanta asta. acum un an fumam cate un pachet pe zi. in prezent, un pachet imi ajunge doua zile, si tot mi se pare mult :((. plus ca sunt al naibii de scumpe…acum nu mai fumez atat ca inainte pentru ca nu mai am atata timp pentru clasicele “pauze de tigara”. insa mi se pare geniala faza cu cutiuta cu cate 50 de bani :)), daca asta m-ar ajuta sa ma las de tigari intr-o buna zi, zau ca acuma mi-as confectiona o cutiuta de-aia…sunt constienta cat sunt de daunatoare tigarile, e o placere sa fumez, dar o placere care te costa ani din viata…mie ideea asta imi cam taie din placere…in sfarsit, multa bafta pink!

    Like

Leave a Reply

