ce te calca pe nervi?

Astazi de la 7 o sa fiu la radio, ca in fiecare miercuri cand am scoala de la 8 la…aproape 4 cu o pauza de cafea. Si cum eu nu dorm noaptea…evident ziua mi-e mega sooomn. Si de la cafea si pepsi twist…m-agit! Si ma mai si stresez! Ba ca nu am timp sa mananc, ba ca n-am timp sa imi trimit proiectul de acum 2 saptamani, ba ca nu apuc sa imi super pregatesc emisiunea. Daaar cum eu sunt femeia ideala (pentru unii) trebuie sa reusesc! 

Astfel emisiunea mea si a lui Dani – care apropo, se numeste Apropo! – ramane la latitudinea imaginatiei noastre. Subiecte avem o tona, inspiratie cat cuprinde iar papgalul ne salveaza. Tema de azi o sa fie fix ce te enerveaza pe tine. Eu cam imi imaginez dar cel mai tare ar fi sa-mi zici. Asa ca…aici sau pe id-ul de mess studentsoundlive  Spune-mi ce te calca pe nervi!!!

Violin la radio! www.studentsound.ro

iata ce ii enerveaza pe unii:

  • balenele
  • incalzirea globala
  • colegele de camera
  • diminetile ploioase
  • babele din autobusuri
  • “faptul ca lumea se uita la mine si la prietena mea cand mergem de mana pe strada”
  • cursurile
  • mitocanii
  • semafoarele
  • “colegele de grupa care nu culiseaza cu nicio duma”
  • sex-shopurile fara parfumuri afrodisiatice
  • ….

altceva?!

4 comments

Leave a Reply

