iubirea nu e oarba e retardata!

        

            Trebuia sa zambeasca. Daca nu zambea nenorocitul in seara aia cand ma plictiseam atat de tare, jur ca nu ma indragosteam! Il mai vazusem, nu mi-a inspirat nimik si nici nu mi-am dorit. A trebuit insa sa zambeasca fix in raza mea de actiune!

            Normal ca am devenit o leoaica salbatica pe care nu o poti opri cu una cu doua. Nu am sarit pe el cum mi-as fi dorit insa am stat la panda. Si am pandit, si am pandit…pana mi s-a facut rau si m-au cuprins frustrarile. Nici un pui de leu nu mi-a rezistat atat. Sa-mi fi iesit din mana? Sa nu am nici macar un fir de blana atractiv pt animalul asta? Imposibil! Nu am renuntat. Am asteptat si dupa cum timpul este cel mai bun jucator, exact inainte sa innebunesc mi-a cazut prada.

            Din prima muscatura am savurat gustul dulce al carnii fragede, inecate in sange fierbinte de leu salbatic. L-am devorat in fiecare zi 5 luni nebune! Nu vroiam o viata cu leusorul asta, nu vroiam decat sa il gust o data. Nu ma asteptam sa ajung tocmai eu sa il imblanzesc. Gandul la imbatranire alaturi de el, gandul la maturitatea lui mi-au dat o palma. Ar fi trebuit sa ma retrag. Dar cusca lui era atat de apetisanta iar noptile cu el din ce in ce mai salbatice. Astea m-au facut sa inghit si sa las timpul sa le rezolve pe toate. Mi-am dat insa seama ca timpul nu le rezolva , el numai le prelungeste.

            Instinctul de leoaica salbatica imi ascutea coltii in fiecare zi. Mi-era dor sa musc din alte animale, sa ma joc cu pui de lei mai rai. Al meu era cuminte sau era atat de rau incat ma lasa sa il cred perfect. Am inceput sa support o constiinta noua. Acea de a fi fidela leului meu. Acea de a accepta orice fiindca imi striga k doar pe el il iubesc si el pe mine. Constiinta nu ma mai lasa sa ies din cusca, nu ma mai lasa sa zambesc decat la rasul lui. Ma facea sa plang de o durere provocata inconstient de … mine si numai de mine. Cum sa accept asta? Nu vedeam sa fie cu putinta ca orgoliul sa-mi cedeze in fata defectelor. Si pana la urma…ce defecte?eu nu am defecte. Ma orbeam singura.

            Slabita de toate puterile femeiesti cu care am fost inzestrata de la stapanul animalelor am ajuns sa rada de mine ciorile si caprele cu penibilitatea carora obisnuiam sa ma hranesc. Intr-o seara, inainte sa ne culcam, auzim gemete de durere. Am iesit amandoi in strada si era o caprioara ranita. Ni s-au inmuiat okii la amandoi de mila si am luat-o sub acoperisul nostru. Draga de ea era pur si simplu adorabila…n-aveai cum sa n-o iubesti. De fapt aveai daca erai in locul meu: o leoaica nefericita alaturi de un leu plictisitor care n-o mai stisfacea in niciun fel si careia i-a ramas doar gelozia si paranoia. Cand i-am vazut impreuna cu cata dulceata si sinceritate isi vorbesc mi-a venit sa vomit! Din nefericire ei m-au dus la un medic crezand ca sunt insarcinata. Au fost 5 minute de atentie de care m-am bucurat dupa mult timp. Seara nu am mai rezistat presiunii – nu atmosferice ci a constiintei mele care incoltise malefica – si am mancat-o. Da! Am mancat caprioara. Ce te miri? Sunt leoaica si cu asta ma hranesc. Am fost insa fata de treaba si i-am lasat si lui coada.

            Acum sunt nebuna dupa alt pui de leu, la vreo mie de km departare. Nu am stat nici sa ii vad botul socat cand a vazut ca tot cea mai ramas a fost o coada de caprioara. Nu stiu ce am cu astia micii…imi fac sangele sa clocote, cred. 🙂

6 comments

  1. Cea mai buna tehnica – tehnica persoanei a treia. E mult mai ushor sa povestesti despre o leeeoaica, un mic leu si o caprioara…
    SooperVio 😉

    Like

    • dragut, problema e ca pe biletele astea nu scrie daca sunt castigatoare sau necastigatoare numai dupa ce il extragi pe urmatorul. si e riscand atunci ca poate premiul nu mai e valabil 🙂

      Like

Leave a Reply

