despre fluturi

Ea: l-ai mai vazut?

El: nu…adica ba da, ne-am intalnit vineri la bar.

Ea: si? Ati vorbit?

El: asa formal: Salut! Salut! Ce faci? Bine. Tu?

Ea: si iar a venit la tine sa te intrebe ce fac?

El: nu. A venit sa ma intrebe daca nu am ceva de fumat. I-am zis ca nu, da’ poate facem rost.

Ea: evident. Drogurile!!! Ahhh! Gata! Nu ma mai interseaza.

…Ea: era cu ea?

El: nu stiu, mah! Eram prea beat!

…El: ce facem, barfim?

Ea: da, barfim!

El: haha. Ti-e dor de el?

Ea: nu!

El: nu te cred.

Ea: a venit din nou Craciunul si mi-am adus aminte de Craciunul trecut. Si cum eram atunci si fluturii aia… eh! Amintiri.

El: eu m-am plictisit a doua zi de fiecare tipa cu care am fost. Nu am avut niciodata senzatia aia de fluturi in stomac.

Ea: pacat! E o senzatie faina si merita traita. Eu cred ca o am prea des…hihi 😀

El: da, stiu. Tu cred ca ai strans toti fluturii din lume. Le-ai zis tu ceva si se aduna in stomacelul tau mic. Mi-e ciuda. Nici macar un fluture la mine? Macar unuuul, sa-mi bulverseze stomacul!

Ea: atunci de ce tot imi induci sentimente? Tu, cel care habar n-are de indragosteala, euforie, fluturi, lacrimi si suspine provocate de simpla existenta a cuiva?

El: nu-ti induc nimic. Iti ziceam cum am trait eu. Si daca tineai la el cu adevarat poate acum iti era dor pentru ca nu puteai trece peste… asa usor.

Ea: mda, poate…

Fluturas nu mai ai aripioareee…

 

Ea: ai vrea sa ai fluturi in stomac?

El: sincer? Mi-as dori…dar nu depinde de mine si sunt unele chestii pentru care chiar nu am explicatii. Insa am ajuns la o concluzie: nu exista dragoste la prima vedere doar atractie fizica la prima vedere.

5 thoughts on “despre fluturi

Leave a Reply

