i’m a lady.

Women are fools. That’s old news. but life is too short 4 u to give in! so fight!

U fight for what’s yours!

Nu vreau sǎ mai ţin cu bǎrbaţii. Dar apare ea, o simplǎ domnişoarǎ ce pur şi simplu mǎ face sǎ-mi fie milǎ de ei, reprezentanţii sexului…tare. Nu-i vina ei cǎ-i plac bǎrbaţii, Doamne fereşte ! dar a cui e vina cǎ nu se poate limita la unul singur? Nu, nu e curvǎ. Şi nu, nu e cea mai frumoasǎ. Are fata ceva ce-i dǎ în primul rând încredere sǎ se joace.

 Şi fata zice “da” unuia dintre ei pe termen lung, şi tot ea zice “da” celorlalţi în fiecare noapte. Imagineazǎ-ţi-l pe el, neştiuitorul care o iubeşte pânǎ acolo încât sǎ-i aducǎ flori în fiecare dimineaţǎ (când ea se întoarce din cluburi unde îşi împarte buzele necunoscuţilor) şi s-o cearǎ de nevastǎ.

Da, vǎ plac nonconformistele. Da, vǎ plac fetele ce beau în rând cu voi şi rǎmân peste noapte dupǎ chefuri. Evident nu le vreţi de prietene dar sunt tipele adevǎrate de care mai povesteam aici.

Crezi cǎ e greu sǎ fii studentǎ într-un oraş strǎin şi mare? Nu, când ai atâţia prieteni de pahar. Asta sunǎ urât în descrierea unei domnişoare. Dar hai sǎ credem cǎ fetei nu-i place neaparat condiţia de domnişoarǎ şi preferǎ sǎ fie o nebunaticǎ extrovertitǎ. Când îmi povesteşte cum a trecut sǎptǎmâna şi reînoim palmeresul ei la mine pe pat (ca sǎ creadǎ lumea cǎ în acest pat s-au dat lupte de dragoste infinite) mǎ gandesc: şi eu credeam cǎ sunt complicatǎ?! Nu, eu complic lucruri simple. Devin plictisitoare complicând teorii. Fata asta-i simplǎ şi totuşi ascunde atâtea complicaţii încât nici eu nu le fac faţǎ – eu care ţin minte şi ultimul detaliu.

Nu mǎ risc sǎ vǎ întreb dacǎ doriţi detalii sau un nou serial numai despre ea, pentru cǎ ştiu cǎ da. Ea de aici este doar colega mea de camerǎ ( fiindcǎ am 4 nu o sǎ vǎ spun care dintre ele) şi meritǎ mai mult. Meritǎ o întreagǎ carte despre viaţa ei dar eu sunt mai egocentristǎ şi prefer sǎ mǎ rezum la mine.

Chip in taci!

12 comments

  1. :)) ar tre sa scoti o carte, 2, 3, 4….. despre viata “de noapte” a domnisoarei, nu un mic deliciu pt vizitatorii blogului 😉
    ps: una din cele 4 colege de camera 😀

    Like

  2. biiiine pepushe :))))) dar de “fostele” colege…:)))) care atunci da, poate te injurau asa din cand in cand ca faceai tu pe nebuna :)))) dar acum pot jura cu mana pe inima ca a fost cel mai tare an in camin 😀 :*:*:*:*si l-ar mai repeta de 1000000 de ori :*

    miss u :*

    Like

    • deci ma injurati? hahhaa 😀 da stiaaaaaaam :)))) eram atat de nebuna de tot voi imi aruncati laptopul de pereti, blondelor!!! :)))
      o fost cel mai tare an, clar! confort 1 😀

      Like

  3. da, 🙂 sa stii ca as cumpara cartea :P.
    da, ne plac nonconformistele, da ,… ne plac fetele care raman la after party, da, …..
    🙂
    e frumoasa viata de student intr`un oras strain si mare 🙂
    iti faci prieteni usor, …
    mai tii minte ce ti`am soptit la student parade?

    Like

  4. mda….anul tau 1 de facultate…tre sa recunosti ca a fost beton chiar daca au fost si probleme…cel mai beton!!!! de pup mega fix pink:D…cred ca sti de ce numele asta:)))

    Like

Leave a Reply

