20 de întrebǎri retorice cu acelaşi rǎspuns

  1. Cum sǎ mǎ pot obişnui eu cu cineva care mǎ obişnuieşte atât de drǎguţ cǎ sunt perfectǎ când de fapt sunt cea mai imperfectǎ femeie pe care o cunosc?
  2. Cum sǎ mǎ pot obişnui eu sǎ fiu singura cu job şi el sǎ stea toatǎ ziua la bere cu bǎieţii?
  3. Cum sǎ mǎ pot obişnui eu cu el care vine şi îmi spune ce-o visat azi noapte sǎ se facǎ-când o sǎ fie mare?
  4. Cum sǎ mǎ pot obişnui eu sǎ gǎtesc pentru un leneş care nu face diferenţa între şorţ şi fustǎ peste pantaloni?
  5. Cum sǎ mǎ pot obişnui eu sǎ nu fiu cuceritǎ în fiecare zi?
  6. Cum sǎ-mi placǎ sǎ fiu femeia lui şi el sǎ nu fie Brad Pitt sau mǎcar Tiger Woods?
  7. Cum sǎ rezist cu un singur om o viaţǎ de om?
  8. Cum sǎ-mi placǎ mâncarea mai mult decât e nevoie?
  9. Cum sǎ trebuiascǎ sǎ zic “da, dragule, ai dreptate.”?
  10. Cum sǎ accept alte femei în afarǎ de prietenele mele?
  11. Cum sǎ accept sǎ dorm fǎrǎ sǎ facem dragoste?
  12. Cum sǎ ma obişnuiesc sǎ uite sǎ-mi spunǎ noapte bunǎ?
  13. Cum sǎ mǎ obişnuiesc sǎ uite sǎ mǎ sǎrute dimineaţa târziu?
  14. Cum sǎ nu mǎ mai conducǎ acasǎ?
  15. Cum sǎ­ mǎ plâng de el când spun adevǎrul?
  16. Cum sǎ mǎ creadǎ cǎ îl mint când de fapt încerc sǎ-i spun ceva?
  17. Cum sǎ-mi fie dor de el când e chiar lângǎ mine?
  18. Cum sǎ am nevoie de atenţie când el mi-o dǎ pe toatǎ?
  19. Cum sǎ-i spun tatǎlui meu cǎ nu e la fel de bun ca el?
  20. Cum sǎ o dezamǎgesc pe mama luându-mi un bǎrbat mai slab ca ea?

N-o sǎ mǎ mǎrit niciodatǎ! Bine, de 2 ori maxim, MAXIM am spus!!!

Ce ar face bǎrbaţii dacǎ n-ar exista femeile?

Ar îmblânzi alte animale.

Dialog în pat:

– Dragul meu, tu mă iubeşti?

– Da’ tu ce crezi că fac aici? Flotări?

De ce fetele coboară privirea cînd primesc o declaraţie de dragoste?

– Ca să verifice dacă e adevărat…

Femeile sînt de trei feluri:

cele cuminţi – care se culcă numai cu unul

curvele – care se culcă cu toţi

şi curvele dracului – care se culcă cu toţi, numai cu tine nu!

ps: azi e ziua mea

2 Comments

Leave a Reply

