stiu ce-am facut vineri seara

Gata cu frustrarile feminine si bancurile misogine. Mai bine sa ma descarc eu un pic dupa cateva nopti nedormite (din nou). Am tot zis ca ma potolesc da’ nici cum nu ma lasa organismul si al sau psihic. Si da, m-am saturat sa ma tot faceti nebuna si sa dati din cap ingrijorator cand imi vedeti cearcanele, dar nu m-am saturat de ras, iesit si …complimente.

Vineri seara am mers totusi in Midi. Am ajuns cu vreo 40 de minute inainte de miezul noptii dar nu am reusit decat dupa 50 de minute sa intram. Era infernal de frig – iar eu mi-am permis sa fiu sexi – dar asta s-a dovedit a fi singurul avantaj al inghesuielii provocate de mintea romanului (Midi gen) care da 20 dar nu 40 de lei pe intrare. Ce fete triste aveau cei care dupa ce au stat aproape o ora la intrare s-au dus acasa…e greu pe criza.

Eu a trebuit sa imi onorez invitatia si sa fac un pic pe snoaba, nu-i asa Dan? Dan e un amic de al meu –  din Midi – care m-a facut sa rad un pic cam tare (noroc cu sonorizarea din club ca n-am speriat pe nimeni). Eram eu langa bar savuram cocktailul si tinutele oamenilor – ca de aia m-am dus nu pt Satoshi, care nici nu mai arata asa bine, de cum sa ma satisfaca auditiv sau sangvin – si apare un mongol, spaniol ce era si mi se pune in vizor cu vreo 3 vacute autohtone (se poarta grasele si eu nu ma prind?!). Oricum nu-l mai vedeam pe tipul de la masa alaturata care purta o caciula de blana ruseasca asortata cu tricoul negru inscriptionat Amsterdam – ca sa vada lumea cat de multinational e – si ochelari de soare de aceeasi culoare cu ceasul de 500 de grame. Moama cat imi placea. Nu ma puteam satura sa il privesc si sa imi imaginez sursa simtului sau estetic. Amicul meu, Dan, vede pe fata mea expresia unui evident deranj provocat de grupul bronzat si merge frumos la mascul si ii spune: “Nu te supara, domnisoara (adica eu) are nevoie de putin spatiu”. Spre surprinderea mea in 5 secunde au disparut complet. Sa ma fi mintit Dan cu spatiul si de fapt sa le fi spus ca am porcina? Hmmm. Oricum mi-a convenit.:D

Dupa ce mi-am coborat putin nasul inspre public incep sa-mi rotesc ochii de uimire (vezi 😮 pe mess). La masa rusului din Olanda ce bea wiskey era un tip cu un tricou alb, caciula acelasi model doar ca alba si ochelari de soare in ton cu restul tinutei. Deci nu imi vine sa cred! Iepurasul negru s-a facut alb! Dar atat de repede? Dar … la baie in club? Dar… increfuckingdibil! Am inceput sa cred ca un barbat poate tine atat de tare la tzoale incat sa le schimbe de 2 ori pe noapte. Am inceput sa cred… pana mi-am dat seama ca ala cu caciula neagra era mai incolo si ori erau frati – de sange, cruce sau pahar – ori numai aveau caciuli la fel – si cu asta mi-am mutat privirea un pic dezamagita.

E dureros cand iti iei privirea de pe oameni, stiu. Am inceput sa ma uit la o tipa cu o freza perfecta gen anii ’20. Era draguta numai ca toate prietenele ei fusesera la acelasi stylist. Oups eroare! Si cine ma inteapa cu priviri lungi si de alcool duhnitoare? Un cocalar. Hai ca nu vreau sa fiu rea dar chiar intra in gen: camasa roz cu guler si mansete albe, pantaloni stramti, pantofi ascutiti, pahar in mana dreapta si stanga in buzunar. E, nu? Ma uit, ma sperii. Vine la mine: “Vezi ca o sa iei gripa porcina de la baiatu’ din stanga ta.”

“POFTIM?!”  ii zic strambandu-ma.

« O sa iei gripa » imi repeta.

Il iau un pic tare si se scoate ca a glumit. Ii zic ca nu-i frumos (oricum n-avea mai mult de 18 ani) si ma indepartez lejer.

Dupa vreo 15 minute apare iar. Imi pune mana pe umar, i-o iau frumos, o las sa cada si il ascult: “Vreau sa vorbim despre cutremurul din ’76”, imi spune baiatu’. HUH?! (Eu)

“Simt ca ne leaga ceva de el.” In momentul ala m-am prabusit de ras vreo 2 metri mai in spate. Hahahahahahahaha :)) ce tari is cocalarii, nu-i asa?

Evident, amicul meu, Dan, se duce frumos la el si ii spune o poveste in care il face sa nu se mai apropie de mine toata seara. Imi place simtul protector al barbatilor (cateodata).

Apropo de Dan…in ultima vreme numa de Dan’i dau. La radio sunt vreo 5 Dan, Dan de-acolo, Dan de dincolo – nu mai zic de fiecare ca m-apuca dimineata tarziu.

Ps: urmeaza noaptea de sambata. stay tuned! 😀

10 thoughts on “stiu ce-am facut vineri seara

  1. api pepushe…eo crek atunci cand am fost cu tine si cu blonda a fost mai tare in midi :D:X :)))) noo haaaaaai cand ne mai iei cu tine sa ii zik la Dj cum sta treaba cu muzicile astea :)))))

    :*

    Like

Leave a Reply

