din categoria ei doi, episodul 6

anterior: episodul 5

scrisoare email-ata:

Draga mea,

De ce cǎcat nu pot sǎ dorm şi eu normal cum o fǎceam înainte? De ce îmi trebuie sǎ-ţi scriu în loc sǎ vin sǎ-ţi zic tot în faţǎ ? cǎ sunt bǎrbat şi nu mǎ lasǎ condiţia naturii sǎ fiu slab, aşa-i ?

Da’ aşa ţi-aş zice acum vreo douǎ, trei, patru sau mai multe, de nu-i adevǎrat. Bine, ştii cǎ din cauza ta am plecat. Din cauza ta cǎ erai perfectǎ tu aşa imperfectǎ cum eşti şi îmi plǎcea prea tare. Iar tu rǎdeai prea mult, nu cǎ nu eram îndrǎgostit de râsul tǎu molipsitor, dar înnebuneam sǎ vǎd cum numa mie îmi bǎtea inima.

Te-aş fi bǎtut la cap şi ţi-aş fi şoptit cum îmi urlǎ corasonul numa sǎ îl potolesc. Da’ ştiam cǎ n-are sens. Tu te jucai cu mine şi n-am vrut sǎ te dezamǎgesc (din nou). O sǎ plângi un pic, da’ aşa îmi urlǎ minţile pe care tu mi le-ai luat complet şi am început sǎ gândesc doar cu ochii. Tot în alte dimensiuni. Ei gândesc ce faci, ce mişti şi ce vrei.

Şi mǎ doare al naibii piept care ar trebui sǎ joace pe post de scut însǎ partea tare nu-i spre mine ci înspre tine. Vreau puterile lui SuperMan sǎ-ţi intru în piept cu laser eyes-ii numa sǎ mǎ asigur cǎ îţi bate inima, de fapt dacǎ o ai în primul rând…şi dacǎ o ai mǎ gândesc cǎ ar fi de gheaţǎ şi atunci ţi-aş topi-o tot cu laserele mele roşu aprinse.

Nimic! Am nimic fǎrǎ tine. Un nimic mare ce ţipǎ şi el disperat cǎ cicǎ te iubeşte – sursǎ incredibilǎ din moment ce e nimic – şi îmi fute creerii sǎ te urǎsc. Hahaha! Ce amuzant îi şi nimicul ǎsta. Da’ se pare cǎ toate organele şi firele de pǎr au dume la ora asta.

Jur cǎ-mi vine sǎ las tot sǎ mǎ întorc la picioarele tale sǎ-ţi fiu preş, pantof şi ce vrei tu. Da’ n-o fac. Poa’ sǎ vinǎ Mircea cel Bǎtrân sǎ mǎ oblige, Ana lui Noe sǎ mǎ implore sau fratimiu din Noua Zeelandǎ sǎ râdǎ de mine! Nu. N-o fac.

Şi … şi nu mai ştiu ce am vrut sǎ mai zic…aaa da! (nu interpreta, femeie! N-am uitat cum te cheamǎ..) te iubesc.

Cu drag,

tot al tǎu

5 comments

  1. am uitat sa ii pun si audio la scrioarea siropoasa, da nu m-am putut hotari care sa il pun dintre: cainele aka soldat “si cand plang eu rad” sau paula seling “rad cand imi vine sa plang” 😀

    Like

Leave a Reply

