efecte personale, dragul meu!

Sunt un pic fascinatǎ. Nu, nu de bǎrbaţi cǎ se pare cǎ, cu cât îmbǎtrânesc (eu, nu ei) cu atât ştiu mai multe şi nu mǎ mai surprinde nimic. Eram obişnuitǎ sǎ mǎ îndrǎgostesc aşa de des…dacǎ nu în fiecare zi, cel puţin în fiecare noapte 😀

Dupǎ ce am învǎţat câteva nopţi şi vreo 3 zile iar rezultatul m-a trimis spre deprimare şi nemulţumire am început sǎ mǎ uit la filme. Filme bune – adicǎ filme care îmi dau emoţii – care mǎ fac ori sǎ zǎmbesc satisfǎcutǎ de propria-mi persoanǎ, evident, ori sǎ mǎ gândesc: se poate şi mai rǎu deci e numa bine! 😀

Şi cel mai tare e cǎ am nimerit douǎ filme în care joacǎ aceleaşi 2 actriţe. În Personal Effects, Michelle Pfeiffer are vreo 40 de ani şi îi mega tare cǎ nu are nicio treabǎ – deşi nu-i tocmai o muiere fericitǎ – şi se combinǎ cu Zǎ Ashton Kutcher (la care se pare îi plac tare babele şi sper sǎ îi placǎ şi peste 20 ani, numai cǎ atunci eu o sǎ sper ca el sǎ mai arate ca acum). În film ea şi mǎ-sa lui îs un pic simpatizante dar fǎrǎ nicio treabǎ. Eu dacǎ aş fi mǎ-sa lui Ash…l-aş educa numai ca în Spread!!! Dacǎ pânǎ acum nu l-ai vǎzut clar eşti un mini-fraier! În Efectele Personale ale…mǎ rog, mai multor sǎrmani, Ashton îi mega prostuţ – adorabil, din nou – şi face ce nu tre’ sǎ facǎ, şi anume rǎmâne cu femeia de 40 şi de ani. Eu înţeleg cǎ-i coaptǎ la minte şi sexy rǎu, da’ totuşi peste 10 ani ce mai faceţi???

Îmi plac femeile care, nehotǎrâte fiind în faţa unor bijuterii mega scumpe, fac în aşa fel încât sǎ le primeascǎ pe toate! Bineînţeles nicio femeie n-o sǎ primeascǎ toate bijuteriile alea de la bǎrbatul pe care îl iubeşte. Fiecare femeie iubeşte un bǎrbat ce nu poate sǎ îi ofere niciodatǎ ceea ce are ea nevoie. Dar femeilor le place mult sǎ trǎiascǎ cum trebuie nu cum e mai palpitant şi enervant de dureros. Fiecare preferǎ o viaţǎ bunǎ alǎturi de bǎrbaţi maturi şi responsabili. Cine se complace în a trǎi aventuri în care 5 minute sunt de vis iar 5 ore de coşmar? Hmm. Asta n-o mai pot recunoaşte :))

Eu vreau sǎ fiu model. Vreau sǎ provoc sinucideri şi falimente şi mai vreau ca sânii mei sǎ fie luaţi drept model pentru cupolele caselor albe din lumea întreagǎ 😀 şi cum existǎ câte-o casǎ albǎ în fiecare oraş pe post de crâşmǎ, m-am scos !

“Realismul ei o ajutase sǎ evite cel mai periculos lucru pentru ocupaţia sa. Anume: sǎ se îndrǎgosteascǎ.” (Cheri) Michelle Pfeiffer again. Femeia asta joacǎ tare. În Cheri (baiatul are porecla asta, nu ea) ea e zǎ cea mai frumoasǎ curtezanǎ, iar talentele ei sunt apreciate şi de cele din breasla ei. Una dintre ele – mama lui Ashton în Personal Effects – o roagǎ sǎ aibǎ grijǎ de fiul ei depravat. Rolurile zici cǎ ar semǎna – dacǎ ignori cǎ e 1900 Paris sau Londra 2000 – numai cǎ în primul femeia se dǎ la bǎieţel şi îl violeazǎ plǎcut iar în al doilea feciorul face tot ce trebe pentru a-şi trǎi cei mai frumoşi ani alǎturi de cea mai bunǎ femeie. Numai cǎ viaţa e mai grea când ai tot ce îţi doreşti şi dacǎ nu-i faci faţǎ te sinucizi ca prostu’.

Aşa deci. Fascinatǎ ziceam, nu? Am plecat cu gândul la ceva şi ajung altundeva, bien sur. Nu ştiu dacǎ mai vreau sǎ fiu model şi sǎ provoc sinucideri…nu cred cǎ aş suporta – asta pentru cǎ totuşi am un pic de conştiinţǎ – sǎ-mi pierd persoana care mǎ iubeşte (am zis la singular din modestie oricum). Fascinatǎ nu mai sunt, poate de mine câte fac şi mai ales cum le fac. Mǎ fascinez singurǎ :)) cǎ nu am altceva mai bun de fǎcut – de fapt aş avea dar nu mǎ stimuleazǎ nimeni şi nimic.

2 thoughts on “efecte personale, dragul meu!

Leave a Reply

