the way i am :)

Îmi place Lady Gaga şi îmi place şi muzica popularǎ dacǎ vreau. Îmi place agresivitatea în muzicǎ şi mai mult sau mai puţin în pat. Îmi place sǎ mǎnânc porcǎrii şi îmi place sǎ mǎ pup tare în public (mai ales când am un bǎrbat sexy lângǎ mine). Îmi place sǎ miros bine, îmi place sǎ mǎ îmbrac în fiecare zi altfel. Îmi place sǎ fiu întrebatǎ chestii personale şi îmi place sǎ rǎspund.

Îmi plac piesele de dragoste – am pus multe pe blog, dǎ la muzik sǎ înţelegi – îmi place sǎ aud voci (în afara celei din cap) şi îmi place sǎ mǎ cert. îmi place sǎ contrazic de dragu’ de a vedea reacţii şi limite umane. Îmi place sǎ fac lumea sǎ zâmbeascǎ, ba chiar sǎ râdǎ de mine, îmi place sǎ râd şi sǎ fiu fǎcutǎ sǎ râd ( de asta îmi plac vrǎjelile bune :D)

Nu-mi place dezastrul, nu-mi place minciuna, nu-mi plac linguşelile, nu-mi plac fricoşii şi nu-mi plac cei care se prefac optimişti când au cele mai mari probleme. Nu-mi plac cei care se îngroapǎ în calculator în loc sǎ iasǎ la o cafea cu un prieten drag care poate sǎ-l descarce ori de lacrimi ori de zâmbete. Nu-mi plac prefǎcuţii deloc. De ce trebuie sǎ pari bun când stiu cǎ nu eşti şi mai ales când uiţi sǎ-mi arǎţi? Nu fi plictisitor!

Cu mine nu poţi sǎ te comporţi frumos o zi şi sǎ te aştepţi sǎ cred cǎ aşa eşti tot anul. Ar trebui sǎ te comporţi mereu la fel – adicǎ sǎ reacţionezi la fiecare secvenţǎ în funcţie de ceea ce simţi. Da’ fii sincer şi arat-o. Nu mǎ contrazic când spun cǎ trebuie sǎ te comporţi la fel şi totuşi s-o faci diferit. Spun doar cum sunt eu şi cǎ mai mult nu cer de la nimeni – oricum nu cred cǎ poate nimeni oferi mai mult decât mine – de asta merit atâta :D.

ps: am avut cea mai faina noapte din sesiune 😀 !!!

Leave a Reply

