a fi sau a nu fi

stii vorba aia “fetele rele scuipa, fetele bune inghit” – acum stiu de ce nu-s grasa :))

postul asta trebuia sa anunte poporul ca ma fac cuminte…(prostim poporul cu televizorul) da’ nu stiu cum. sa ma apuc sa “mananc” si sa “diger” tot felul de chestii? hmm

poporul ma vrea grasa! haha ce dorinte are poporul (sau nu trebuia sa zic asta ca suna a rautate?) ooof da’ eu chiar vreau sa fiu cuminte, ba mai mult, cu minte!

iata si noii mei pantofi de curse (de shopping)!pe care o sa-i primesc maine, de la iubitul meu, evident!

in editia lor limitata, pantofii sunt destinati fetelor rele (deci daca pana maine nu devin cuminte, ai mei sunt!) si fetelor pasionate de masini nebune precum un Lamborghini.

nu va mai spun ca pantofii “de curse” made by Tim Cooper exista doar in lumea 3D si nici ca au fost creati in Photoshop (= usual shoes + Gallardo style) pentru ca o sa credeti ca si rautatea mea e la fel de tangibila 😀

3 Comments

  1. domne pepushe k nu ti bun capu :)))) sper sa nu primesc si eo ‘papuci’ de ziua indragostitilor :)))))) hahaha

    P.S. vezi k se da chef de casa noua :))))))) :*:*:*:*

    Like

Leave a Reply

