din categoria “Te Iubesc”

desi e numai 13, ziua in care toti se gandesc la 14 – ca na’, frustrarile nu se vad numai pe etichetele rupte de pe sticlele de bere – lumea iubeste si neconditionat de americani.

primul “te iubesc” care mi s-a spus astazi a fost pentru ca sunt nebuna si incapatanata. am ras, am aprobabat si am cerut un bis.

al doilea a fost de la omul care mi-o spune cam de doua ori pe an. cand mi-o spune ma sperii atat de tare incat ii inchid telefonul. acum sincer nu stiu ce l-a apucat ca iar am urlat si el imi spune “te iubesc” (prima data anul asta). nu-mi place strategia asta cand cineva atat de important imi ataca celulele neatinse. am zis “si eu” si n-am mintit dar am inchis repede telefonul.

Nimic nu e mai rau decit o femeie, chiar daca e buna.
(Menander)

Leave a Reply

