te iubesc pentru ca m-ai facut sa ma iubesc

si o sa ii spun “te iubesc” celui care m-a facut sa ma simt femeie. cel care m-a pus in fata oglinzii si mi-a spus “ai un fund! sa’nnebunesc!” si l-am crezut desi eu nu-l vedeam :)) cel care mi-ar rupe hainele de pe mine dimineata la cafea si cel care noaptea ar zgudui toti peretii.

si tot cel care imi spune de fiecare data ca tre’ sa mai cresc un pic, sa-mi revin in simturi.

eu: spune-mi ca ma iubesti

el: te iubesc

ea: si acum ce?

el: si acum asteptam.

:))

2 comments

  1. sper sa ajungi sa le spui la cat mai multi “te iubesc” in cat mai scurt timp si pana mai poti….hai sa zicem pana in 35 de ani daca te pastrezi gagica faina;)…..ca de fiecare data cand ajunge unu cu tine in fata oglinzii sa exclame aceeasi chestie:D…..ca frumusetea asta ii tare trecatoare din pacate:(…ramai cu amintiri frumoase.but still it’s good!daca stiam imi puneam si eu berea pe ultimu raft in frigider,dar era o actiune premeditata si nu ma mai excita la fel de mult;))…..prefer sa fiu spontan:D.tie pup si iti urez un Sfant Valentin placut:))…

    Like

Leave a Reply

