m-am enervat un pic

Mă enervează:

Când cineva mă place mult, se învârte pe lângă mine și îmi fură din atitudine. Ok, înţeleg nevoia de schimbare și afirmare a unui biet muritor dar n-o fructifica în neștire! De obicei sunt interesată de evoluţia oamenilor din jurul meu. Îmi place să știu ce au mai făcut, scris sau cu cine ies la bere. Mare mirarea și nervii mei când aflu adevărul: oamenii în lipsa mea sunt mai plictisiţi dacă nu plictisitori și cunoscându-mi obiceiul de a mă afirma, încearcă și ei, dar așa nu le iese…Hai să zicem că unii dintre ei își fac blog. Îmi place că cei inspiraţi de subsemnata nu mă uită așa ușor și cel puţin o dată mă amintesc printre rânduri. Am citit multe despre mine în paginile prietenilor mei. Trebuie să recunosc că nu am fost scăldată în lapte și miere dar a fost amuzant. Iar publicitatea negativă nu există, nu-i așa? :))  Dar să-ţi faci blog doar ca să ai și tu? Eu măcar mi-am făcut blog obligat-forţat. Şi uite că așa îl amintesc și pe Andrei, cel care m-a obligat să-mi trag blog pentru nota 10. Niciodată nu am citit bloguri și nici nu m-a atras a-mi face. Şi am postat eu ceva pentru curs și începe proful să îmi proiecteze tema și să râdă în hohote de ea. Împreună cu el alţi vreo 100 de colegi care nu se prea dau în vânt după mine nici acum. Nu am fost prezentă la cursul respectiv dar enervate mi-au fost urechile când am auzit întâmplarea. A doua zi m-am răzbunat: mi-am tras blog!

Mă mai enervează:

Când cineva mă place da’ nu-mi zice că mă vede pe mine ţanţoșă tare și greu de impresionat cu dulcegării. Păi ziiiiiiiii-mi că nu te împușc! iar dacă e băiat mi se pare normal să o facă el primul – mie și dacă îmi place garsonul e cam degeaba pentru că sunt domnișoară și mi se pare normal să vină baiatul la mine. Bun, nu neg varianta în care mie îmi place de el și merg și-i zic. Dar e atât de evident că și lui o să-i placă (vreo 2 săptămâni) iar eu o să mă plictisesc că nu am avut parte de nicio cucerire – nici din partea lui, nici din partea mea. Așadar de aici chinurile mele privind iubirile scurte. Sunt scurte ba că nu am răbdare, ba că mă plictisesc.

Şi cel mai tare mă enervează:

Când eu nu-s destul de inspirată să schimb situaţia enervantă. Ştiu că mă enervează click-urile aiurea în pagină, refresh-urile inutile din reflex, pleoscăiturile în liniște sau colegii de cameră ce nu vorbesc. Dar nu întotdeauna pot spune cuiva să nu mai dea click pe propriul lui calculator fără să zâmbesc, să nu mai pleoscăie când mănâncă fără să-i dau eu ceva de mâncare și nu întotdeauna știu ce aș vrea să aud de la un coleg de cameră cu care n-am nicio gară. Dar merg înainte sau acasă unde fac cel mai mare exerciţiu de stăpânire a nervilor. Da’ mie imi plac provocările 😀

ps: Azi e ziua mea. In fiecare zi de 17 e ziua mea. Azi o impart cu dragul si scumpul meu prieten Pixel. Te iubesc! La mega multi ani!

7 thoughts on “m-am enervat un pic

  1. tu nu esti normal ….sa mor daca esti…….:)))) pe mine cel putin nu ma intereseaza, da` tu …..pffff….tu te interesezi de evolutia celor din jur, tie iti pasa…si daca nu`ti pasa…tot vrei sa stii :))))

    Like

    1. mda stiu 😐 da’ nici cum nu e bine cu poporu’: daca n-ai inima esti diabolica, daca te doare prea tare esti fraiera si sentimentalista, sau mai rau in suferinta! pfff e grele tare!

      Like

Leave a Reply

