din categoria ei doi, episodul 7

anterior: episodul 6

scrisoarea ei…

A trecut o lună și tu ca idiotu’ tot nu poţi să dormi așa-i? tot la mine te gândești și tot cu mine ai vrea să vorbești. Mă amuză lipsă ta de curaj și felul în care te complaci în plictiseala adusă de lipsa unei femei bune. Ai vrea, ai vrea așa de tare să îmi urli și să mă cerţi – I know i’ve been bad – dar nu, tu trebuie să îţi păstrezi reputaţia de bărbat feroce incontrolabil de nicio mană femeiască. Fricosule!

Ai fi zis, ai fi făcut…degeaba. Nu mă interesează modul condiţional optativ când nu e la persoana întâi. N-o să plâng deloc. Nici n-am plans. Nu-s așa sensibilă și nici n-am voie să fiu. Nu mi-e indiferentă inima ta plângăcioasă dar nici n-o să mă înscriu pe lista unui transplant. Ştiu că ești nimic fără mine – asta până îţi găsești vreo tentativă de femeie – și mai știu că nu mă poţi urî. Tu mă iubești.

Nu prea înţeleg eu de ce ai fugit așa de repede și de tare când hop-ţop te-ai îndrăgostit și tu un pic. Ştii că vrei să fii cu mine (nu doar sub mine), de ce nu ești aici? Orgoliul? Foarte bine, dragule, rămâneţi amândoi și iubiţi-vă mult!

Eu nu am de gând să-ţi spun “vino” și nici “hai” pentru că știu că dacă o să te trezești o s-o faci și singur. Numai să nu fie prea târziu 🙂

Te pup!

4 comments

  1. am mai citit asta. ma simt obligat sa mai citesc inca o data!.ce urat ii sa fi barbat nehotarat.tanar si sa ai de unde alege:-|,tu sti ca io te iubesc:D……nu o zic numa amu,sau de o saptamana,sau de o luna,ca tot repet ca poate ma auzi intr-un final…..Doamne da sa fie asa……ca ai suflet fata draga….ceea ce lipseste cu desavarsire peste tot……am trecut de la alb la negru intr-o secunda……..doar de dragul tau:*

    Like

Leave a Reply

