Jurnalul unei răsfăţate

*what goes around comes around

Urăsc când îmi aduc aminte că ţi-am dat o palmă și trebuie să încetez să mă mai întreb acum de ce m-ai rănit. Dacă îţi zic că te iubesc mă iubești și tu înapoi? 🙂 Urăsc să rămân fără cuvinte. Mă enervează când mă faci să tac. Nu sunt obișnuită să fiu redusă la tăcere, mai ales de un bărbat. Ştii de ce tac? Pentru că orice ţi-aș zice mi-ai răspunde într-un hal fără asemănare de dureros și iar mi-aș face-o cu mâna mea – aici gura. Şi știi de ce e dureros? Pentru că vreau? Pentru că-mi place? Pentru că mă iubești mai mult decât mă iubesc eu, iar asta mă face să te iubesc și eu.

Eu uit când greșesc iar când îmi aduc aminte mă fac mică aproape cât un grăunte. Şi ce fac? Ochișori, gropiţe și căldură la tine în braţe.

ps: cine esti tu aici?

Leave a Reply

