sexy din ea

Cinci pahare de vin roșu. Pahare cu picior să fie savurat. Vinul roșu e bun pentru bărbaţi dacă îl bea ea.

El: Te iubesc, femeie!

Ea: Şi tu, Brutus???

Şi totuși la ce e bun vinul ei roșu? să-l prindă de mână când îi întoarce spatele dezamăgit și să-i șoptească între buze:

Vreau să îţi sărut ochii mici și nasul mare, să-ţi cuprind faţa cu degetete subţiri și lungi, să te strâng în braţe și să-ţi sărut spatele gol și bronzat. Să simt cum zâmbești timid cu ochii închiși și capul plecat. Să te las să-mi atingi picioarele din vârful degetelor până în centrul fierbinte al emisferei lor. Să salivezi într-atât încât să uiţi să înghiţi și să mă muști cu plăcere de umăr. Să-mi prinzi coapsele în mâinile tale mari și aspre ca și când aș fi ultima femeie pe care o s-o atingi vreodată.

10 comments

      • sigur ca poti sa stii. sunt doar…eu, care am trecut pe-aici si ti-am scris cateva cuvinte, sau un “el” pt. o alta “ea”(cum zici tu). si nu, nu ne cunoastem.
        nu te critic. nu ma cred atat de perfect, am si eu “piticii” mei, deci nu critic pe altii… era just my opinion. au si fitzele rolul lor, atata vreme cat pastreaza niste limite. ar fi, cam monoton fara.
        si te-am pupat, asa, pt cum esti, adica pt ca mi-a placut ce am citit.
        te-am lamurit, cred.
        si-acum, sa ai o zi simpatika si… kiss you, again. 🙂

        Like

  1. am avut o zi frumoasa, multumesc. oricum desi nu-mi place misterul tau, o sa te fac un “el”:
    ea – exista
    el – observa
    ei – nu-i pasa
    lui – ii place
    ea – zambeste
    el – asteapta
    ea – se duce
    lui – ii e dor
    ea – nu stie
    lui – ii e rusine
    ea – exista incontinuare
    el – numai el mai stie

    Like

  2. mi s-a facut gura punga.. :(( baga-mi-as ceva-n ei barbati orbeti!!
    tu, da oare n-ar fi o solutie sa-i fac CA CAdou o pereche de ochelari..?? nu de-aia de cal..c[ de-aia are deja..de-aia scumpi de la optinova..??
    hmm..si de-ar fi sa ma mai muste numa o data.. 😦 o data!! 😀
    Te pup, perversa mica! Esti ca o lamaie, bai da uei! mi-ai facut gura punga..aaa, stai ca am mai zis o data 😛
    asculta!
    http://www.trilulilu.ro/Adelina87/208bbfb3805e60?playlist=117249

    Like

    • si daca ar fi sa te mai muste, n-o s-o faca decat ori disperat ori indiferent. ori ca la inceput, ori ca la sfarsit. si asteapta, ca pe tine o sa te muste pt ca tu o ceri altfel decat mine. eu si sa vreau nu-l las. nici dupa 5 sticle de vin rosu 😀
      si nu! nu las nicio garda! sa vina cu tot Pentagonu’ sa-mi cucereasca granitele! oricum n-o s-o faca. iar scuza e ca nu mai sunt femeia vietii lui. ahhh da cui ii trebuie pe viata cu un nenorocit, egoist, narcisist si plin de el? :)) (stii tu de ce rad)

      stangaceo, next!
      ps: all i need is money in my pocket 😀

      Like

  3. disperat..nu! pofticios..asta e clar..pt că nici io nu-s de “fă-te-ncolo!” indiferent..n-are cum!! 😛
    Oricum ar face-o..mai contează? s-o facă, numa!! Nah, aşa masochismul meu e total..dacă e prostie lucidă, să fie pînă la capăt! 🙂 (asta-ţi cam sună şi ţie, dom”şoră!!) Orgolioasă mare, eşti tu, tuh!! Lasă că aşa trebe..mie nu-mi iese nimic dacă-s fată bună.
    next, next.. dar cît durează..?? stii ca n-am răbdare!! 😛 se pare că nu mi-a fost destul..
    Babai!!
    p.s: ..mie-mi trebe!! 😀 (şi tu ştii de ce rîd)

    Like

Leave a Reply

