la puterea a 10-a

O zi mega minunată!

Sunt trează de 30 de ore și încă mai dansez. Sunt beată de somn. Nu mă pot opri din a zâmbi – poate doar să par gravă ca să-i fac pe unii să mai râdă. Azi am zis de cel puţin 40 ori că este o zi minunată. Şi cum îmi place să-mi împărtășesc minunăţiile, am împărţit-o cu vreo 20 de oameni. Oameni dragi care m-au făcut să zâmbesc fără obligaţie azi dimineaţă sau acum 10 ani.

Soarele a fost suprem și mi-a zâmbit mai mult ca niciodată cu vreo 5000 de grade iar lumea i-a purtat ochelarii, a fost mândră că mă vede bronzată și mi-a zâmbit și ea.

Cum să mai zic că-s fericită? Nu mă prea pricep la asta – e ciudat să mă laud sincer – oricum nu mă mai crede nimeni. Azi am fost lux! N-a fost o zi perfectă dar nu vreau să amintesc de ce – oricum nu mai are importanţă acum când balanţa înclină total spre bucurie.

O zi de nota 10.000 😀 Promit! Şi numai datorită ţie care mi-ai dat 10 pe linie, ţie care m-ai sunat să-mi spui că te-am făcut să zâmbești, ţie care mi-ai dat mesaj roz și ţie care nu mi-ai zis și făcut nimic dar te-ai gândit la mine.

Aaa, da! și cel mai mult ţie, care mi-ai înmuiat genunchii ca la 13 ani, la primul sărut adevărat! Incă salivez…

Am scos maxim din toate combinaţiile. MAXIM, am spus! 😀

P.s.: sărbătoresc al 100-lea motiv să citesti 🙂 (e postul cu nr.100 pentru cei ce nu intelege)

Leave a Reply

