spam pe venus

Dacă aș fi fost băiat cred că eram ultimul cu care eu ca fată (nu-mi mai zic femeie că în ultimul timp sunt tratată exact ca o puștoaică) aș avea o relaţie. Dacă aș fi făcut tot ce fac acum sub semnul lui Venus, pe Marte, toate zeiţele m-ar fi crucificat.

Femeile sunt proaste (ce bine că sunt incă fetiţă) – o spun bărbaţii după care își cer scuze să nu guste din estrogen gătit în cuptorul cu scandal. O mai recunosc și unele dintre ele când se trezesc și dau cu capul de o burtă mare sub care au stat o vreme la umbră. O mai zic și eu când le văd pe unele ce-și uită feromonii în dulap sau pe sub pat.

Eu? Eu când voi fi femeie…o să fiu la fel: dulce și amară, prostuţă cu sex-appeal și plină de gărgăuni. Soţul meu îmi va fi copil – să mă simt matură când nu mă prostesc, tată – să mă simt protejată când dorm, prieten – să-mi bârfesc prietenele când mă enervează și’s invidioase, amant – când am chef nebun s-o imit pe Jessica Alba în Sin City și ultimul și cel din urmă, bărbat – să mă enerveze, să mă critice și să nu mă lase de mână pe stradă nici când îmi doresc!

Vreau să dansez. Dansezi cu mine?

Când crești mare.

6 Comments

  1. si unde crezi tu ca gasesti barbatul asta asa complex? scumpo, nu exista! o sa fie ba prea copil, ba prea dur, ba prea sensibil.sau o combinatie intre astea 3…barbatul perfect nu exista, asa cum nici femeia perfecta nu exista.

    Like

    1. de fiecare data cand m-am indragostit am avut impresia ca l-am gasit. o sa mai am impresia asta si incontinuare. sper numa sa ma tina intr-atat incat sa pot zice “da” 🙂

      nu vreau sa ma marit oricum. iar barbatii perfecti…ma fac imperfecta. deci sa fie prea copil, prea dur sau prea sensibil 😉 combinatia intre toate 3 m-ar face pe mine perfecta :))

      iar vin rosu, iar flirturi si iar orgoliu.

      Like

      1. candva o sa te tina destul cat sa zici “da”…
        dar…te rooooog, taie partea in care zici sa fie prea copil. crede-ma, nu stii in ce te bagi 🙂
        si…ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea indeplini!

        Like

Leave a Reply

