Intreviu cu Danez: Sagrada, Familia și Fantezia

*fix pink*: vreau un interviu mai puţin standardizat. Să curgă întrebările, să fie spontan 😀

Danez: hehe….mai ales dacă e un interviu un pic altfel…e interesant…m`am săturat de întrebările stas: “colaborări?..proiecte de viitor?”

*fix pink*: hai sa vorbim despre tine “jurnalist”, cum te-ai facut tu moderator la Tv?

Danez: am ajuns să ţin emisiunea cam așa: am sunat patronul postului, i`am cerut o întâlnire, i`am prezentat proiectul emisiunii și i s`a parut tentant. Bine…omul mă cam cunoștea de ceva vreme.

*fix pink*: mai ai emisiunea?

Danez: momentan nu…dar pot începe oricând. Am foarte multă treabă. De când am semnat cu rba sunt numai pe drumuri

*fix pink*: de-aia ai întrerupt-o sau pentru că nu avea telespectatori? 😀

Danez: poate ţi se pare frapant…dar chiar avea telespectatori.

*fix pink*: știaaam, dar am vrut să văd ce îmi răspunzi 😀

Danez: (a inceput interviul?)

*fix pink*: da! familia? ce mai face?

Danez: care? a mea…sau Sagrada?

*fix pink*: ambele! 😀

Danez: a mea face foarte bine…mă străduiesc pentru asta zi și noapte…Sagrada face…bine și ea…e puţin pe stand by.

*fix pink*: dă-mi detalii despre familii. Te solicită? Te bat la cap? Te mănâncă de bani?

Danez: păi să încep cu cea mai importantă din ele: familia mea este importantă, îmi canalizez toată atenţia într`acolo, fiica mea e la vârsta la care nu trebuie să pierdem (ca părinţi) nimic, are 7 luni, începe să vrea să vorbească, să meargă de`a bușilea. …frumos. Nu mă mănâncă de bani…nu am cum să gândesc asta, da, îmi solicită foarte multe resurse financiare, dar nu văd în asta o problemă, nu o văd ca pe o investiţie greșită. Cealaltă “familie”, Sagrada … necesită și a necesitat investiţie dar am făcut`o și o voi face fără regrete.

*fix pink*: până când?până la 40 de ani? 60?

Danez: până când cu Sagrada? cine știe… să dea ăla cu barbă pe care unii îl numesc Domnul…să fie cât mai mult cu muzica, cu siguranţă mult timp de acum încolo.

*fix pink*: crezi în Domnul acela cu barbă?

Danez: nu, nu în modul în care este redat în biblie sau de către religie. Cred că este cineva mai presus decât noi, dar nu cred că e domnul acela care a zis “să fie lumină”…și se făcu….dar alunecăm pe altă pantă…

*fix pink*: te pot întreba despre colaborari și planuri dar ar fi boring. Îţi pun un link aici și află lumea dacă e curioasă. Eu vreau să-mi spui cea mai tare chestie care îţi vine acum în minte.

Danez: îţi asumi treaba asta?

*fix pink*: sex, droguri, muzică, copii sau eu. Orice! Nu cenzurez nimic!

Danez: sex, droguri, muzică și tu. Glumesc.

*fix pink*: bună gluma! 😀

Danez: cea mai tare chestie la care mă gândesc la ora asta este că mi`aș dori să o bat pe Andreșanca cu biciu` și să o alerg de pe Calea Turzii până în Mănăștur și înapoi…(io mort de beat…și ea moartă de frig).

*fix pink*: hahaha! să fii pe cal sau pe jos?

Danez: neaparat pe jos…doar in boxeri…cu cizme de cauciuc…și cu fular la gât.

*fix pink*: am găsit titlu la interviul meu: fantezii cu Danez!

Danez: 😀 nu e o fantezie…e o ambiţie.

*fix pink*: ooo, da! succes!

Danez: mulţumesc!

*fix pink*: de mărţișor cui îi dai și ce?

Danez: în primul rând o să dau soţiei și fiicei…că așa e “tradiţia”…și…prietenelor, amicelor…am noroc ca nu sunt multe :)) …mărţișoare.

*fix pink*: o să pun un șnur pe postul ăsta și o să îl iau ca pe un mărţișor de la tine. J

Danez: facem o paranteză și îţi spun că …tu știi că eu știu că nu ești genul de femeie care să fie impresionată de mărţișoare virtuale.

*fix pink*: depinde de la cine e. Dacă e din senin și gratis îmi convine. 😉

Danez: nu mai întreb nimic că mă transform eu în anchetator.

*fix pink*: mă enervează că las impresia asta de “neimpresionabilă” și nimeni nu mai îmi ia nimic. Pun pariu că mâine (nr. azi) nimeni n-o să imi dea nimic cu șnur alb-roșu. Toţi cred că ar fi prea mulţi dupaia.

Danez: vrăjeala eternă…de frică “domne nu o impresionez…mai bine nu îi dau”, o scuză tipic și strict masculină – de aia suntem așa speciali 😀

*fix pink*: hahaha 😀

3 Comments

Leave a Reply

