Caractere din … Baia Mare

Prima dată când am asociat ceva de Baia Mare a fost când am auzit retrospectiva unei povești de dragoste dintr-o colegă și un dobitoc de și din Baia Mare. Se pare că în acest minunat oraș există niște specii ciudate. Dobitocu’ e genu’ care ia fata, o vrăjește, o corupe și apoi o mai și înșală cu vară-sa … lui! Ok. Am zis “bine că nu-l cunosc, bine că nu dau de așa ceva”. Da’ nu știu ce are și ce nu are (în afară de o foarte bună prestaţie sexuală – conform spuselor prietenei mele) da’ fata mea are nevoie de un doctor de inimi.

Al doilea specimen e unul adorabil. Raperaș cu moacă de bebelaș și atitudine perversă. Mi-a cunoscut, corupt și sedus una dintre cele mai bune prietene și îl iert pentru că o face fericită 3 zile pe an! Ei se iubesc și în noaptea asta și își spun că e ultima noapte de război și prima de dragoste. E o iubire sălbatică și greu de descris. E iubirea aia împărtășită pe sezoane și ocazii, pe momente și feţe de masă de culori diferite, prin prieteni și familii. E o relaţie aventuristă. E un joc între șoarece și pisică dar cu roluri anonime.

Al treilea e cel mai greu, mă rog, a fost. Unul dintre cavalerii apocalipsei mele din 2009, un rău necesar ce mi-a umplut agenda visurilor și care acum s-a transformat în românul de rând. Rânduri către Mama: stai liniștită mami că vine următoru’!

Următorii din categoria Baia Mare de care mi-aduc aminte sunt personaje secundare decolorate care m-au îndepărtat în pași de Tango. Nicio problemă dragii mei. Tot așa, tot înainte!

Ultimul e N1cky. O arde între stele și nu mai are nevoie de nicio prezentare.

E dependent de sport. Își ascultă muzica lui. Pe care o ascultaţi și voi imediat de aici . Nu mai are sens să spun că e mega dulce și arogant în același timp sau că are accent de maramu’ și o tonă de pretenţii la femei. Gata! Shhh! Dai din cur pe Caractere.

8 comments

  1. Am fost, am vazut, am prezentat concertul de lansare, dar am ramas destul de dezamagit de atitudinea oamenilor din Baia Mare.
    Nu imi place sa imi dau seama ca in afara de mine si alti cativa oameni, care bineinteles is prieteni cu mine, toti din Baia mare is dezamagitori.
    Bravo Nicheales pentru munca.

    Like

  2. poate ca ma insel….

    Dar cred ca cei 4 sunt 1 si-acelasi. Nu stiu daca a fost intentia ta, dar daca stau sa citesc printre randuri (cum de altfel se impune sa o faci la majoritatea posturilor tale), asta pricep.

    Like

Leave a Reply

