fixpink în ţara minunilor

Cretinule! Inteligentule! Copilule! Narcistule! Dragule! Politicosule! Fraiere!

Da! Mă descarc iar pe blog că tot nu am învăţat limba bărbaţilor (o știu numa când tac, se pare că).

Da! Sunt frustrată și am îndoieli cu privire la sexualitatea mea. Hahaha! Iar mă amuz singură. 😀

Ești cu 5 ani mai mare decât mine și … ah, n-aș zice-o că mie mi-e rușine, dar poate n-am ajuns eu la maturitatea necesară înţelegerii scopului și utilităţii jocurilor de pe facebook! Déjà fac pariuri cu prietenii mei pe tema asta. M-au ameninţat că dacă mi-ar trebui un favor de la ei, în schimb mi-ar cere să-mi fac fermă! Iisuuuse! Da’ chiar fermă?! Hai să zicem dacă era vreo vilă în B. H. :D. Na…hai să nu mă pripesc în concluzii și să recunosc că daca mi-ar trimite Ashton K. invitaţie … poate nu l-aș refuza și ne-am juca un pic împreună. Şi atunci v-aș da la toţi “add” sau “invite” sau ce trebuie ca să mă ajutaţi să-mi culeg fasolea!!! Şi da, poate asta trebuie să fac ca să nu mai ies atâta în oraș, ca să mă trezesc mai devreme (să-mi plantez căpșunii) și ca să merg mai des acasă (să-mi culeg căpșunii).

Nu-mi mai trimite poze cu tine să văd cum arătai sâmbătă la party între două femei mai bătrâne decât mine! Am prea multe pe desktop și o să trebuiască să-mi fac un new folder special. Iar mami o să mă întrebe dacă ne-am împăcat și eu o s-o fericesc spunându-i că nu!

Azi mi-am luat pantalonii ăia ce mi-au îngheţat fundu doar ca să arate beton și să te uiţi la el! puteai să mă lași să intru prima chiar și în restaurant! Nu-mi plac florile. Sunt eu îndeajuns de plantă să mai am pe lângă mine și alte specii de genu’. A fost drăguţ s-o faci că așa te-a educat mama, dar dezamăgitor că ţi-a luat un an, 4 luni și 8 zile.

Dacă te sună femeia de 8 martie să-ţi dea de băut acasă cu alte 3 femei dornice de nebunii de ce tre’ să stai în bar cu băieţii?! Sau crezi că 8 martie e în fiecare zi?!

Da! Sunt nervoasă că … trebuie să stau într-o cameră de cămin (aceeași dimensiune de 3 ani) cu niște personaje de genul feminin care indiferent cum arată și ce gândesc reușesc să se împrietenească cu prietenii mei. Oare pentru că sunt tot ceea ce eu nu-s? sau pentru că prietenii mei sunt mai interesanţi? Hahaha, trebuie dezvoltat subiectul că-mi place! Dar nu acum pentru că Sunt nervoasă că … n-am fost la școală unde chiar trebuie să am activitate pentru a-mi sublinia prezenţa. Sunt nervoasă că …nu mai știu ce să mai mint! Da’ așa n-am chef să recunosc că mi-o venit să plâng la ceva fază stupidă azi la Alice in Wonderland (3D) și că ascult de 13 ori pe zi aceeași piesă care îmi aduce pur și simplu aminte de un moment și de un om ce nu merită amintit pentru indiferenţa și răceala cu care mă face să-mi fie dor de el. Şi cel mai tare mi-e greu să recunosc că roata îi rotundă.

Ps: de fapt m-am enervat că pe facebook îmi cere să plătesc să-mi citesc horoscopu’ de mâine! Seriously, now?!!!!

6 thoughts on “fixpink în ţara minunilor

  1. auuuuuuuuuch ce post ai tras…………..oare si la sedinte cand te certi cu (a se citi urli la) Radu tot din acelasi motiv o faci? (motiv: e dotat cu instrumentele sexului tare si el, saracu)

    Like

  2. @ pm: ale tale au fost pe aproape 😀
    @iulia: nu. la sedinte urlu pe radu sa imi cumpere cristi suc sa tac :))
    @ kirstDay: well hello there! “There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter. ”
    “Have you any idea why a raven is like a writing desk? ”

    🙂

    piesa e mai secreta…da are un King of Hearts si o Queen of Spades in ea 😀

    Like

  3. ce ironie.. căci în coincidenţe nu cred…. cu replica asta se încheie şi ultimul meu post… cu replica pălărierului nebun…
    şi no, I also have no idea (sau am, dar mi-e teamă s-o spun)
    Ai văzut că în această ecranizare, l-au omorât pe King of Hearts… şi a mai zis şi de ce… ptr că nu ar fi iubit-o… right?

    Like

    1. si eu mi-am omorat regele de inima rosie la care ma gandesc. si da, pentru ca oricum nu m-ar fi iubit! :))

      pe mine m-a amuzat rau regina alba cea serafica.
      cea rosie… well Off with their heads! :))

      pe maine am de facut cronica la film. nu e tocmai foarte pozitiva dar na… hai sa zicem ca imi plac mai mult dramele decat basmele. a ta e draguta 😀

      Like

Leave a Reply

