Atitudine masculină în cămașă feminină

11 martie.

Zi tristă. Fără chef și voie bună. Ce să și fac? O sun pe Ela și hai să ieșim. Ela e sexy și simpatică foc (conform descrierilor obiective), zâmbește des și în zilele cu ninsoare e bronzată. Brunetă cu ochii verzi și dinţi perfecţi, n-ai cum să n-o placi. 🙂

Ieșim. Ela mă avertizează că nu are de gând să fie sexy și își pune o bluză, blugii și teneșii. Mie mi s-a pus pat ape o ţinută pe care n-am mai îmbrăcat-o de ceva timp: blugi strâmţi pe fund cu un “adaos” gen corset până sub sâni care mă împiedică să respir ușor, cămasă neagră încheiată cu capse până sub bărbie – masculină și totuși croită pentru femei – și cravată de un albastru primar perfect pe care l-am aplicat decent si pe pleoape. Deasupra, ca să încadreze bine corsetul și să susţină cravata, mi-am pus o vestuţă scurtă din același material și culoare ca și blugii și în final cerceii: 2 perle simple.

Într-adevăr marinul ce predomină îmi descrie starea de spirit dar mă bazez pe pata de culoare din cravată ce totuși reprezintă o urmă de speranţă că se va întâmpla ceva drăguţ să mă facă să zâmbesc. Atitudinea mi-e pe măsura “uniformei” sobre pe care port: privirea rece, buzele strânse și nemulţumite iar gropiţele plângăcioase înspre sinucidere. Ce să le fac? Să zâmbesc? Cale lungă. Pe drumul spre zâmbet apare un băieţaș – din Sf. Gh. crescut însă în Craiova – și oltean și ungur – dar destul de drăguţel și atent îmbrăcat. Ceva prieten al Elei care a observat cât de drăguţă e ea machiată și și-a adus aminte ce bine îi stătea îmbrăcată în club sâmbăta trecută. Mega plictisitor și obositor dar măcar o făcea pe Ela să râdă – nici nu eram atentă cu ce.

Atracţia serii a fost alta: un scoţian cu ţinută tradiţională: ditamai kiltu’ până în brâu, vreo 3 poșete pentru licori și alte cele, ciorapi până sub genunchi și haina cu vreo 12 decoraţiuni. Ok, ok…hai să credem că s-a rătăcit lordul de la teatru dar în 3 secunde barul se umple cu bărbaţi în negru (fără ochelari de soare însă) cu căști în urechi legate de cămăși cu fire de telefoane fixe. Hopa! Moșulică e pe bune. Însoţit și de o jurnalistă clujeană, pupat în cur de patron și (în)cântat de prea-frumoasa Aminda (care are și talent pe de-asupra) se fâţâie prin bar cu mâinile la brăcinar și soarbe evident … Jameson (după cum am citit pe buze). Vreo 2 ore am admirat piesa de teatru neregizată de nimeni. După câteva pahare și piese bune, nenea o ia pe femeia pe jumate dezbrăcată și ameţită la…dans. Bucuroși au fost ochii tuturor să vadă bărbatul (cu nepoţi acasă) dansând ca un adolescent în călduri – drept e că fusta îi de era de lână de oaie sau capră neagră în carouri – și amuzate feţele aghiotanţilor care își puneau mâna pe microfoane și comentau. Ca femeile! dar ce zic? bărbaţii din ziua de azi comentează și critică mai rău ca femeile care vorbesc numai despre sex. Lumea s-a schimbat sau așa a fost tot timpul și m-au minţit ai mei?

Femeile, doritoare de băutură sau cel puţin atenţie, s-au strâns în jurul personajului exotic iar bărbaţii plictisiţi și lipsiţi de alte gânduri s-au băgat și ei în seamă. Mai puţin norocoși au fost arabii care erau ejectaţi într-o clipită de către bodyguarzi, dar Lordului îi plăcea să danseze rău și n-a mai contat sexul, rasa sau religia. A contat la final, însă: când să plece a văzut-o pe Ela mea și a dat din cap aprobator spunându-le băieţilor ceva în genu: Now there is a real Woman! S-a uitat în jurul ei să vadă cu cine e și dacă e loc de flirt și ghici ce!m-a văzut pe mine. Nimic anormal ai zice dar după whiskey-ul din România și-a ridicat moșul mâinile în aer și și-a cerut scuze. Nu mă uitam urât, nu mă uitam nici ca un câine păzitor la el dar nici nu cred că m-am uitat atât de gentil încât să creadă altceva decât că Ela e cu mine. Scena a fost savurată și de băieţii ce-l îmbrăcau dar și de noi care am stabilit că data viitoare Eu nu-mi mai închei cămașa pănă sus!

ps: la multi ani Urbanrasta si Eufemisme!!! grija la berbeci si barbati bronzati!

va pup si va iubesc! 😀

One thought on “Atitudine masculină în cămașă feminină

Leave a Reply

