Sărută-mă și taci!

Iar mi-e foame. De 2 săptămâni mănânc non-stop. Cred că nu mai sufăr. Of dar eu sufăr că nu mai sufăr. Nu mai am motiv de suferinţă. Trist. Nu mai am de ce mă plânge.

“Nu mai am unghii de ros și ies în oraș să mănânc” citat din ultimul meu pirat.

El crede că săruturile ţin de foame. Well, nu! Dacă mi-e foame, trebuie să mănânc altfel nici tu nu mai ești frumos și e posibil să cred că ești și plictisitor și n-ai vrea să nu mai ies cu tine sau să nu mai vorbesc la fel de mult la telefon. Vinete ai? Nu… Na, nu vin la tine.

De câte ori văd un tip fain vreau să-l sărut.  Ideea e că dacă îl sărut îmi trece (80% nu-mi plac cum sărută) pentru că prinţul se transformă în broscoi și nu prea îmi arde să-l sărut iar pe broscoi să-l fac prinţ. 70% din tipii pe care i-am sărutat pentru că arătau bine, sărutau ca naiba! Pardon! Sărutau bine dar nu pe mine. Cineva mi-a spus că nu există niciun regulament al sărutului, pur și simplu e compatibilitate sau nu. Fiecare sărută cum vrea să fie sărutat. Eu nu prea cred. La modul că sunt unii care sărută că așa cred că e cul că au văzut ei în filme. Sau de pe youtube 😀

Oricum, dacă îmi place un tip obligatoriu trebuie să îl sărut, indiferent ce și cum zice. Dacă îmi place cum mă sărută, clar mă îndrăgostesc, dacă nu, poate să fie cel mai inteligent și mai sexy din lume că … rămânem amici, ok? 😀

amintiri definite de săruturi:

  • în 2005 îmi plăcea de un tip ce-i plăcea unei colege. Era frumos rău – gen Ashton K. – da’ mega timid. Am tot făcut pași, am bătut apropouri, chiar și când mă conducea acasă sau venea la mine să mâncăm. 3 luni am tot așteptat până am aplicat o strategie caracteristică liceencelor și l-am pupat. Ne-am pupat, na, mega dezamăgită! Băiatu ăsta pupa oribil! La modu’ că așa de nașpa era încât ca să-mi revin m-am pupat cu prietena mea, o gagică mega sexy (la insistenţele ei, că eu eram în șoc). După vreo doi ani ne-am întâlnit și ne-am pupat din nou – la insistenţele lui – și trebuie să recunosc că nu a fost le fel de aiurea. Mai aiurea a fost când a crezut că eu vreau să facem sex și mi-a spus că el…nu. De fapt a fost chiar amuzant pentru că eu nu am avut niciodată asemenea intenţii – eventual dupa alti 2 ani.
  • în 2006 vara la un festival: un tip înalt cu o șapcă îmi taie calea și nici nu-și coboară privirea. Pfff! Îmi place!!! După un an la alt festival, același tip îmi taie calea, din nou, fără să se uite la mine. Din păcate (sau nu) mă bag ca berbecu’ oriunde mi se pare că trebuie –  ca să îmi satisfac orgoliul – și ajung să îl sărut. De departe the best kisser. Fix antrenat pentru guriţa mea. Păcat că nu și pentru mintea mea. Nu era prost, numa idiot! Mega plictisitor și enervant.
  • în 2009 a apărut în peisaj un tip gen Enrique numai mai mic (nu că aș ști cât de înalt e Enrique) și mi-a tot zămbit și eu la fel dar niciodată nu l-am prins fără vreo fotomodeală lângă el. Anul acesta (nu zic când că se interpretează și iar primesc mesaje că am înșelat și că am prieten sau mai știu eu ce relaţii invizibile) îmi zâmbește ca de obicei și îi zâmbesc mai tare un pic ca să mă sărute (câteodată e atât de ușor încât mă plictisesc dinainte să se întâmple mai mult). Evident mă sărută. Evident îl tai de pe “listă” și nu-mi mai place. Acum nu ne mai zâmbim. El pentru că l-am lăsat cu gura căscată cand mi-am luat fetele și am plecat din localul respectiv, eu pentru că nu-mi place cum sărută.
  • în 2009 apare un frumușel în același peisaj, numai cu prietenă. Prin 2010 (cândva :D) îi zâmbesc adorabilului și evident vine și îl las să mă sărute. Oook. Îmi place, zic după 10 minute. Dar nu destul încât să-l aud a doua zi cum vrea să facem, să vedem, să mâncăm, să mergem și să…împreună. Lista se scurtează.

De fapt mi-a rămas unu’ singur pe care nu l-am pupat. Îmi plăcea de el când aveam 17 ani. Mi-a rămas în minte ca fiind singurul băiat la care i-am zis “sărută-mă” și pe lângă că mi-a zis nu, nici n-a făcut-o. Orgoliul mi-a fost mai rănit ca niciodată. Dar tot nu m-am împăcat cu ideea și cred că o să încep să sufăr deliberat din cauza asta – ca să fiu mai interesantă și ca să dau jos alea 2 kg ce le-am pus recent.

Ps: nu-s grasă da’ n-am de lucru și e 5 jumate dimineaţa și scriu de foame cu frigiderul arhi plin. Am chiar și vinete…

Pps: mai e unu’ care m-a sărutat de mi-a înmuiat genunchii. Îl vreau. Da’ de degeaba…hopa! Încep să sufăr deci am treabă. Hahhahaha!

3 thoughts on “Sărută-mă și taci!

  1. Tu, io in ultima vreme i-am pescuit bine.. dar am prins si eu de-aia cărora mi-a venit să le smulg “instumentul” salivant din gură.. cel mai naşpa e atunci cînd sărută bestial, te umple de fluturaşi, te amorezezi şi după cîteva gesturi de căcat, mor toţi fluturii..

    Like

Leave a Reply

