i’m fucking JFB

Se plânge lumea că nu înţelege mai nimic ce scriu eu aici. Tre’ să mai scriu atunci că înseamnă că n-am destul exerciţiu 😀

Am fost pe acasă în weekendul trecut și nu am strâns prea multe povești și aventuri demne de interesul vostru, însă de cum m-am întors am și ieșit în lume.

Eu: ce faci în seara asta?

El: în gazette.

Eu: ce-i acolo?

El: JFB.

Eu: nu te cred. Ce să caute ăla acolo?!

El: păi na, o mai rămas în Cluj și acum pune în gazetă.

Eu: deci nu te cred, du-te cu telefonul lângă el să-l aud!

El: [tzbctaxghdgsajgdsakfgdkjfhgdsjfhdj]

Eu: bine, vin!

JFB in the house! Ladies and gentlemen this is free! So hai sa vedem dacă tot n-am ajuns sâmbătă în Midi ce face duminică în Gazette. Am mai prins 20 de minute din mâinile campionului UK DMC 2007 și l-am observat mai îndeaproape decât prima oară la TMB în 2008.

Vreo 7 românce rulau în jurul lui și nu m-am mai băgat și eu în seamă da’ chiar nu m-am putut abţine să nu-l înreb ce naiba are pe gât. “Vampires”, îmi răspunde când îi arăt că avea o ditamai mușcătura – de femeie clar. Trebuia să investighez cazul și să descopăr vampiroaica și să stăm și la ceva discuţii despre mituri și realitate. Dar îl luase femeia ce urma să-i spună povești de adormit dj’i britanici (cu vampirii din Transilvania).

Am uitat să-l întreb pe J. pe când obţine cetăţenia română și dacă nu are de când să-și schimbe numele în Jean Florin Botezatu să fie mai aproape de urechile românilor ce nu știu că­-l cheamă Jean-Marc Preisler, că tot vine așa des pe la noi. 😀

Dex1: DMC – Disco Mix Club

Dex2: TMB – Timișoara Basse – cel mai mare festival DNB din România. Săptămâna asta are loc un workshop un va mixa din nou amicul meu Badea! Success!!!

Dex3: DNB – drum and bass

Ps: i didn’t fuck or suck Jfb last night!

7 thoughts on “i’m fucking JFB

Leave a Reply

