Scandal. Râsete. Spermă și Iubire.

Exact în momentul acesta am 13.000 de vizualizări ale blogului. Nu-mi imaginez cum și de ce s-au dat atâtea clickuri pe blogul ăsta. La “cum s-a ajuns la blogul meu” sunt cele mai ciudate căutări prin care oamenii au ajuns aici. Scriu prea mult și inutil. Am primit foarte multe remarci legate de ceea ce scriu și în afară de vreo 2 toate au fost pozitive. Oriunde merg, la un moment dat cineva aduce vorba de blog. Cele mai enervante situaţii sunt alea în care aud: “nu zic că scrii mâine pe blog”. Nu pot zice că m-am săturat sau că nu mă simt bine că am o chestie de care toată lumea știe, dar e din ce în ce mai greu să “exist” în scris. E fain și amuzant cum unii se regăsesc în ceea ce scriu și mai sunt și interpretată super greșit, însă azi am învăţat că trebuie să mă temperez. Să-mi stăpânesc impulsurile și dacă nu să-mi cenzurez dorinţele, măcar să mi le pun altfel. Îmi place să scriu, îmi place să vorbesc dar nu-s destul de puternică să fac faţă majorităţii. Am greșit. Recunosc. Şi aici poţi citi printre rânduri și vei vedea că mă adresez fix ţie! Ţie, cel care ai dat click și ţi-ai pierdut vremea, ţie, cel care citești că mă cunoști și mă urăști pentru că te-am enervat cândva, ţie, cel care mă placi și o faci ca să fii mai aproape de mine data viitoare sau și acum când îţi aduci aminte vocea mea și ţie, cel pe care te-am dezamăgit în momentul în care m-au condus impulsurile, am urlat și te-am lăsat să crezi că sunt o scorpie nenorocită. Mi-ar fi plăcut să fiu, dar din păcate m-am dus pe balcon și-am plans ca o copilă orfană, fără să mă vezi. De azi nu mai am la status linkuri către nicăieri, de azi nu mai ies aiurea în lume să fumez excesiv, de azi nu mai înot în deșert când eu am alergie la praf. De azi rămân aici.

Aici se încheie blogul dumneavoastră, vă mulţumesc pentru atenţie, la revedere!

Fixpink!

15 Comments

  1. 1.pfffffffffffffffffff….ti-am zis aseara ca o sa scrii maine pe blog despre asta! te-ai enervat tare ca ti-a zis “lumea” ca vorbesti mult…si stiu ca te-ai enervat si pe mine, si pe x, si pe y, si chiar si pe z! la naiba Vio…de ce iei TOTUL personal? vreau sa zic ca ar trebui sa fi unpic mai miserupista. da` in fond, citind postul asta, cred ca asta ii si concluzia.

    2. cred ca induci lumea in eroare cu personajele imaginare/reale pentru ca niciodata, eu, ca cititor, nu-mi dau seama care e limita dintre categorii. si asta stii ca atrage! si intriga! 🙂

    ti pup!

    Like

  2. cat scrii, ce scrii,cum si de ce te priveste doar pe tine.la fel si incetarea acestei activitati. poate ne citim pe un alt blog, anonim de data asta.sa nu-ti mai reproseze nimeni nimic. 😉

    Like

      1. n-a fost greu.aveam blogul de o luna si nu scrisesem nimic pe el. dar fiindca e un jurnal…au venit curand zile cand ajungeam acasa si nu ma astepta nimeni sa ma asculte.am dat fuga la blog.la inceput a fost ciudat.in fiecare zi vroiam sa-l sterg, ca nu-mi trebuie, ca nu-mi face bine. acum…e bine.foarte bine.e bine ca e acolo si ma asteapta.mereu. 🙂
        (si in plus fata de o prietena, aici ai mai multi, insa nici unul nu poate profita de ceea ce stie despre tine.fiindca nu te cunoaste)
        un alt plus e acela ca astfel te cunosti pe tine.iti va lua ceva pana sa te poti deschide ca avem mereu tendinta aia sa stam in stand-by, ca daca afla x si ma citeste y ? insa odata ce treci de toate tentatiile …merita tot efortul, trust me!

        Like

  3. ma ce fraier esti ma!pardon fake.chiar.puneti ideile in ordine altadata piticot si nu te mai da cu negru pe la ochi ca ai o varsta:))….lasa fata asta in pace si nu te mai obosi sa incerci sa razi de un batran ca mine altadata ca nu face bine;)….cand o sa ajungi sa ai in tine ce am eu in mine…poate mai vb:))….FRAIERE!….daca zici ceva deseara te pleznesc:))

    Like

    1. na’ numa’ sa nu va bateti! eu va iubesc pe amandoi: cel mai bun prieten al meu din Manastur si cel mai bun din Buna ziua 😀

      imi fac timp pentru amandoi, promit! si deseara unul imi sta in stanga si altul in dreapta! sa fie clar! o sa iau calea de mijloc :))

      Like

  4. Taci tuh, că te bat!!! Faci anonimus blogus, fac si eu, dar intre timp atragem atentia pe bloagele vechi, ca sa ne putem rupe in figuri asa cum ne place, pe celelalte.. Sau celalalt..poate o s-o facem împreună (şi-aşa ne roade curiozitatea pe-amîndouă.. 😛 ).. treaba asta.. dar sub anonimat!! 😉
    P.S: Scrie, tu, că scrii bine, anonimă sau nu.. lasă-le-n poola mea de păreri, că nu stă Terra-n loc de ele..sau de ei!!

    Like

Leave a Reply

