Războiul sfârșitului săptămânii

Dacă te oprești să gândești, nu uita să începi din nou!

Când lucrurile pot merge prost, vor merge prost! Şi dacă ceva nu poate merge prost stai liniștit, oricum va merge prost! Dacă ceva merge prost undeva, are tendinţa să meargă prost oriunde. Oricum lucrurile care merg prost nu se termină niciodată. Daaar, dacă un lucru este făcut prost de destul de multe ori, el devine corect! 😀

Legea conservării: Cantitatea de exasperare din univers este constantă.

Consecinţă: Dacă lucrurile merg bine undeva, atunci ele merg prost în altă parte. 😀

“Nici măcar nu suntem foarte proști.

Daaa, bă! Nici măcar nu suntem așa de proști.

Oamenii vor să iasă în faţă. De ce nu sunt oameni care vor să iasă în spate?”

(Iulian Tănase și Mitoș Micleușanu)

Oamenii cred orice dacă le-o șoptești la ureche. Dacă nu reușești din prima, încearcă să nu pari prea uluit, nu ești tu de vină ci ei că nu vor să pară plictisitori și te contrazic.

E duminică. Depresia se simte ca la mama mă-sii acasă. Te gândești câte ai de făcut, câte ar trebui să faci ca să ajungi acolo pentru sigur te vezi undeva săptămâna viitoare sau pentru un an. Hai să-mi imaginez că ești un student fără prea multe oportunităţi gratuite. Bineînţeles poţi să mă minţi și să-mi spui că tu faci exact ceea ce trebuie pentru a-ţi îndeplini planurile și ești absolut sigur că nu trebuie să faci nimic mai mult decât ce faci acum. N-o să scriu legi precum Murphy și nici n-o să dau dume precum cele din slide-uri pentru inamoraţi. Am renunţat la a da și sfaturi. Stai. Vorbeam de depresie. Mda. Depresia avea un nume: Mery. Haha. Pe când am botezat starea de “n-am chef și nimic altceva” Mery, mi-am numit și prietenul imaginar. Mihai. Avea și un priten, îl chema Adi. Erau cei mai amuzanţi băieţi. Uneori luau forme reale și ne mai și pupam. Noroc că aveau nume comune și erau mulţi și…plictisitori (în realitate).

Mă enervează că Mihai al meu m-a dezamăgit de multe ori și l-am cam băgat în cutie și ignorat. Prietenul lui, Adi, era mai drăguţ și atrăgător. Dar pe Adi nu-l prea puteam “utiliza” pentru că prietenul prietenei mele. Tu ai prieteni imaginari? Lasa-mă să nu ghicesc.

Acum Mihai e plictisitor. Vrea să mă strige Maria. Mie nu îmi place să mă strige Maria, îi spun că e comun și nu mă regăsesc. Mă mai recomand Maria în situaţiile în care prefer să fiu o fată comună, să fiu ca ceilalţi. Dar eu vreau să fiu ca ceilalţi când vreau să fiu ultimul om. (bun, asta n-am zis-o eu, da-mi place 😀 )

Ştiri de ultimă oră fixpink:

Aș vrea să downloadez și eu mâncare – o să se întâmple la un moment dat.

Ouălele se fierb cu sare. Dar apa se poate fierbe și fără ouă. Ouăle se pot fierbe în vin sau ţuică și dacă le mănânci te îmbeţi. Dacă ai un ou crud cum îl faci tare fără căldură? O găină în călduri? Nu. Cu presiune. Există un aparat care cu presiune poţi să întărești ouăle sau carnea fără să-și piardă proprietăţile. hahahaha.

(Războiul sfârșitului  săptămânii)

Ps: Eu știu că Bucurenci există dar nu cred în el. hahaha! :))

(concluzia la discuţia despre credinţa în Dumnezeu)

6 thoughts on “Războiul sfârșitului săptămânii

  1. “razboiul sfarsitului saptamanii”?? de ce ai ales acest titlu? nu mi se pare o alegere potrivita. ai scris mai mult niste situatii
    si niste sentminete, niste stari de fapt. plus sublinierea a 2 cuvinte: prosti si oua. imi place articolul ca si povestire dar raman la ideea mea ca titlul nu este oarecum potrivit.
    eu i-as fi spus Depresii Inaltatoare pentru un vis comun si as putea sa iti spun 3 motive principale:

    1. faptul ca incepe cu fraza cand lucrurile merg prost, si se continua in aceeasi idee, iti da o senzatie de aia de bleah ceva de genul nu vreau, si iti creeaza o situatie de frustrare din care vrei sa iesi si incerci sa cauti scarca sa te ridici

    2.
    comparatia cu sfarsitul de saptamana si cu prietenii imaginari, ce ne face sa scapam din rutina zilnica si sa “evadam” pur si simplu din monotonia de zi cu zi si sa facem desigur ceva care pentru noi sa insemne cat de putin. Un lucru marunt, care dureaza putin. dar ai face orice ca sa simti senzatia respectiva

    3.Visul comun, prin sublinierea cuvantului oua, si cu downloadatul de mancare, face o referire la lene , si desigur ar fi mers o completare in care, prin intermediul visului comun, si al depresiei in care a iintrat dar ai gasit calea sa te scoti, ai da dovada ca ai “oua” sa o zici pana la capat in aceeasi maniera, si sa dai un exemplu, de atitudine pozitiva

    are sens ce zic sau ti se pare o aberatie?

    Like

    1. hai sa fim depresivi sa inaltam lenea??? asta vrei tu sa zici? :))
      imi place interpretarea ta. desi nu mi-a trecut nimic de genu prin cap, imi trece acum 😛

      am scris in timp ce ascultam emisiunea. poate daca o s-o asculti o sa faci mai multe legaturi cu ce-am scris. adica o sa iti dai seama ca nu prea are nimic mult sens si interpretare grea. 🙂

      Like

  2. Cum de nu crezi in bucurenci? Ce ti-a facut? Cand acest monument al inteligentei si bunului gust din romania ne incanta pe noi restu, muritorii de rand, tu nu mai crezi in el?

    Like

    1. monumentele inteligentei fara atitudine nu-mi prezinta. m-am plictisit de barbatii care stiu a scrie dar nu a face. care stiu a zice dar nu a arata.

      on to the next one* radu in continuare nu ma atrage in schimb am unul care chiar ma face sa rad. pacat ca nu ma poate face fericita cu program intreg.

      Like

Leave a Reply

