“interviu” cu Andreea Marin

Azi a venit diva, mă rog, zâna surprizelor, Andreea Marin, la mine la facultate să-și lanseze cartea vieţii Preţuiește viaţa. După mine trebuia să se numească Preţuiește-o pe Andreea Marin, având în vedere că 80% din carte este cu și despre ea. Dar nu, nu este o carte autobiografică. 😛

Deși am vrut s-o întreb o tonă de lucruri incommode gen: “Ce părere ai despre grimasele pe care le faci și care te fac o mironosiţă și jumătate?” n-am putut. Erau vreo 200 de oameni prezenţi și discursul ei a fost ca la carte. Cartea a prezentat-o de pe foi – cuvinte alese și emoţionante (pentru fani) – apoi a anunţat că vrea un dialog cu publicul. Publicul adormit sau nu, n-a reacţionat cum mă așteptam. Ok, sunteţi curioși, da’ de ce? De cum e îmbrăcată sau cum arată în realitata? Ale mele (fete) au observat un singur lucru: pantofii. După ce o să îmi fac primul copil poate o să port și eu genul ăla de pantofi (simpli, negri toc conic).

“Ce bătrână e!” a zis una de lângă mine – noi stăteam la intrare în amfiteatru că am ajuns mai târziu. Da, am întârziat, ca de obicei. Am citit ceva chestii pe care nu le știam despre ea înainte și evident am stat să mă gat, pardon! Gătesc. Şi pentru ce-i ce nu mă cunosc, am aruncat o cămașă albă, blugii și cerceii lui preferaţi (zic ai lui dar de fapt sunt ai tuturor – a nu se intra în eroare!). Nu mi-am luat sutien. N-am avut pur și simplu chef deși cămașa nu era tocmai foarte acoperitoare. Da, m-au claxonat șoferii și da, am mers cu nasu’ pe sus. Tot timpul o fac când port ochelari de soare (ca să mi ţină, nu de alta :))).

Nu e bătrână, nu arată rău, dar are mici inconvenienţe pentru criticii perfecţiunii. Pentru că publicul a lăsat de dorit la capitolul curiozitate, eu nu m-am putut abţine – tot timpul trebuie să zic ceva când lumea din jurul meu tace!

Fixpink: Care a fost principalul motiv pentru care aţi scris cartea? Campania umanitară?

Andreea Marin: EL. Uite-l aici lângă mine. (și nu, nu era Bănică Jr. ci directorul editurii Tritonic, Bogdan Hrib – nota lu’fixpink). M-a tot bătut la cap să scriu o carte pentru că m-am încumetat să răspund sutelor de oameni ce-mi scriau pe blog. Ofeream răspunsuri celor care îmi scriau pe blog […].

Fixpink: Deci practic aţi oferit niște răspunsuri cititorilor? (aici am zis intenţionat referindu-mă la cartea Mihaelei Rădulescu, am fost rea?)

A.M.: Da, niște raspunsuri pentru toţi care vor să preţuiască viaţa. […]

Fixpink: Dacă ar fi să îmi recomandaţi un capitol pe care să-l citesc și să mă convingă să citesc toată cartea, care ar fi acela? Având în vedere că nu mă cunoașteţi și sunt doar o simplă studentă. Aaa și puteţi să vă luaţi după felul în care arăt 😀 haha (toată lumea râde).

A.M.: Păi chiar după asta o să mă iau și sigur n-o să îţi recomand capitolul despre stil și frumuseţe pentru că văd că le ai. (haha, m-am înroșit) ţi-aș recomanda capitolul “Fii prietenul tău cel mai bun”. Observ că ești o persoană puternică și știi ce vrei de la viaţă, mai ales pentru că știi să pui întrebări.

Ooo da! M-am simţit bine, recunosc! Stai să vezi ce bine o să se simtă mami mea după ce îi spun și o să îi dau cartea Andreei Marin, de care mi-a spus că i-ar plăcea să o citească dar e prea scumpă. Normal că e cu semnătura ei – să se laude la colege, hihi :D.

Nu m-a impresionat foarte mult. E cum îmi imaginam: de o capacitate incredibilă de a fi și a vorbi exact ce trebuie în faţa camerei pentru a nu i se reproșa nimic. Nu-i cunosc defectele adevărate și trebuia să ieșim la o cafea să-mi placă mai mult.

Răspunsurile au fost lungi și corecte. Nu le-am înregistrat și poate nu le-am redat complet original, dar am reţinut ce era mai important. După ce o să-i răsfoiesc cartea o să vă spun mai multe 😀

*photos by andrei 🙂

Leave a Reply

