sold’atul iubirii

Alba Iulia, Cluj-Napoca, Bistriţa, Timișoara, Arad, Lugoj, București, Baia Mare, Iași și chiar și Madrid. Azi am primit mesaje și telefoane mai multe ca de ziua mea. Oare câţi au făcut-o că au văzut pe blog și câţi și-au adus azi aminte de mine și peste 2 săptămâni o să uite că de fapt atunci e ziua mea?

Rudele și prietenii de familie sigur nu-mi citesc blogul – m-am pus pe invisible pentru dăţile în care conţinutul este interzis persoanelor peste 35 de ani – deci ei m-au sunat de drag și din obligaţie. Ce tare era când nu răspundeam la telefon și erau sunaţi ai mei haha :D!

Cei cu care n-am mai vorbit de nu știu când mi-au spus cu ocazia asta că îmi citesc și blogul. Unii au avut referinţe cel puţin ciudate, gen “vreau să te ling”, o chestie care i-a adus aminte de numele meu de floricică. Mesaje precum: să înflorești ca o viorea de repede, să ajuţi cât mai multe albinuţe la faza cu polenul și să lași evident… multe seminţe în urma ta. Păcat că viorelele se ofilesc foarte repede (dacă nu le uzi permanent) și nu au seminţe …oricum. MULŢUMESC!

Azi am scris toată ziua despre Lady Fucking Gaga. Am făcut ceva analize la 2 dintre videoclipurile ei, super ok zic eu (analizele mele), dar nu mă laud că iar nu-mi dă proful ăla 10. Le-aș fi pus pe blog – chiar arătau a produs mediatic – dar riscam să par mai inteligentă și n-ar vrea nimeni să vadă așa ceva. Oricum vreau să-mi pun silicoane la vară. Haha! O să fiu următoarea asistentă a lui Capatos. Numai întâi tre’ să-mi caut un designer gay să mă consacreze. Dar stai! Asta înseamnă să mai cresc 5 cm. Of, măi, măi, câtă treabă am spre celebritate. Dacă nu mai scriu o vreme să știţi de ce 😉

Tot azi am mâncat gogoși. La propriu. Mie îmi plac gogșile alea americane, pufoase – puteţi asocial asta cu naivitatea mea și afinitatea pentru vrăjeli – goale sau pline. Scorţișoară. De prin noiembrie mi-era poftă de gogoși cu scorţișoară dar până azi n-a fost să fie. A! și m-am uitat  pe VH1 la greu.

Şi am dat de piesa asta:

(Căutaţi-i voi clipul că eu nu l-am găsit)

Şi dacă tot veni vorba de iubire…mi-e dor să mă îndrăgostesc. Ştii piesa aia secretă pe care o ascultam zilnic? Nici măcar aia nu mă mai consolează dacă baiatul nu mă vrea…sunt pe uscat. Nu mai sufăr după fost, potenţial sau efemer și am început să mănânc din cauza asta. Nu mai îmi pierd timpul prin oraș și am început să fiu uitată. Fanii îmi cer ceva nou, eu am amintiri care nu mai contează dacă nu-s apreciate nici măcar de mine.

Tradiţia a făcut ca să mă îndrăgostesc și să sufăr ca o nebună în fiecare sesiune. Vine sesiunea cu nr.6 oare ce-mi aduce? 😀

Dar până la sesiune vine ziua mea și o să organizez o super-mega-giga petrecere. Puteţi propune dj-ul pe care vreţi să-l ascultaţi aici la noul concurs: Vreau Dj pt. Fixpink! :))))

2 thoughts on “sold’atul iubirii

Leave a Reply

