discujon

Ea1: tu, iar mergem în barul ăla unde am fost alaltăieri?

Ea2: da, tu!

Ea1: tu, da’ mie mi-e că o să vină ăla cu care m-am pupat atunci…și dacă nu mă bagă în seamă? :-s

Ea2: te bagă, tu!

Ea:1: tu, da’ dacă nu vine… o să mă tot gândesc că dacă vine…și atunci nu mă pot pupa cu altu’ că dacă vine și mă vede…nu mă mai caută.

Ea2: da’ te-o căutat până acum?

Ea1: nu … 😦

Ea2: na’păi atunci? Ce te tot stresezi?

Ea1: tu…da’ să-mi iau tocuri? Mi-e că dacă îmi iau și vine ăla eu o să fiu mai înaltă ca el și nu mă pup cu unu mai mic decât mine…

Ea2: termină, tu și hai azi că poate pleacă până apari tu!

Ea1: aorita, aorita! 😀

Ps: am râs mai sus la discuţie…la piesă aș putea plânge. Filmul e de asemenea grozav. Eu sunt o combinaţie reală dintre cele 2 femei. Şi da, sunt mică și neiubită și nu-mi place cum râd dar îmi place s-o fac. Şi nu, nu-mi place nici cum plâng și nici s-o fac.

4 thoughts on “discujon

Leave a Reply

