Fericire în rate

Azi am râs. Tare. De mine. Am fost tânără, neiniţiată, naivă și scumpă. Am provocat și am primit emoţii. Am râs. Am vorbit mult neștiind cu cine. Am făcut ochi de broască și m-am înroșit. În apusul serii și apoi după miezul nopţii. Primul m-a făcut să îmi doresc să uite cum arăt. Al doilea e cel care mi-am dorit întotdeauna să nu mă uite. Şi nu m-a uitat. Şi m-a făcut să tremur ca în prima zi și ca în prima noapte. Marea…valurile…

4 ani. După 4 ani vine și mă ia de mână și se asigură că sunt eu. Când a zâmbit mi-am adus aminte. El, e! nu pot să cred. Sunt eu…fetiţa cu chibrituri. Iar tu…tu ești prinţul pe care l-am avut și care mi-a deschis lumea. Prima mea iubire. Da, știu. N-am iubit niciodată. Numai de fiecare dată și în fiecare moment dornică de pasiune, aventură și vise împlinite. Visele se mai și împlinesc. Şi nu alea euforice sau groaznice de sub plapumă care te fac să te trezești mai obosit. Alea pe care le ai cu ochii deschiși. Alea de care ești sigur că nu se vor îndeplini dar speri din suflet că …one day, it will happen!

Prima fantezie, prima dorinţă, primul vis împlinit. Mă întreabă dacă sunt ok (ca în noaptea aia…) și îmi spune că nu m-a uitat nicio clipă și știa că o să ne mai întâlnim, cel puţin în viaţa asta. Cum să stau în același oraș 3 ani cu EL și să n-am nici cea mai mică idée. Eram o copilă. Eram fragedă și pură. Şi a știut tot timpul. Şi bine a făcut. Şi în noaptea asta văzându-l din nou am fost la fel. Aceeași fetiţă care se juca cu focul atât cât să nu se ardă. Şi chibriturile au ars…și a rămas scrumul.

Mi-a dat lumea peste cap. Din nou. Am tremurat și nici acum nu mă pot opri. Eu nu tremur decât la frig…

El: E incredibil să te văd. M-am gândit la tine, speram și știam că o să te văd. Dar nu pot să cred…Ești la fel.

Eu: …visez?

El: nu, sunt aici.

10 thoughts on “Fericire în rate

    1. hahahaha! ms de reclama! si nici macar nu ti-am zis ieri ca arati bine 😀 da’ti zic acum ca mi-a trecut prin cap, da’ iar n-am avut timp sa vb decat despre mine :))

      pup!

      Like

Leave a Reply

