Factor dispensabil inerent, care ești!

Întrebările și afirmaţile tale îmi provoacă dureri de cap. Când ai o intervenţie negândită mi se urcă sângele în creștet și îmi vine să sparg monitorul și să te strâng de gât. Dar ești o fiinţă prea mică și neînsemnată să mai pot să fac eu asta cu tine. Înjur cu voce tare oricine ar fi lângă mine de fiecare dată când mă disperi. Dar nu, de când te știu am nevoie de tine și nu te pot lăsa să trăiești fără mine, cea care îţi spune stop când te plângi prea mult sau care te face să râzi când îţi vine să mori. Nu-mi plac oamenii proști –bine,  nu există oameni proști numai plictisiţi – sau cei care nu-și folosesc neuronii, și de asta cu tine nu mi-e rușine. Da, aberezi și plictisești, mai ales când vorbești despre tine, dar pentru asta exist eu: să te scot, să te bag, să atragi și să contezi!

Mă faci să râd. Asta e cel mai important. Inteligenţă! Mă asculţi. De asta am nevoie. Răbdare. Mă critici. Mă enervează dar mă trezește la realitate. Sinceritate. Mă exasperezi cu o mie de întrebări stupide. Nu mă plictisesc și oricum o faci în scris unde pot să-ţi dau ignor! Accesibilitate. 🙂

Un pumn de calităţi pe care le ai și la care nu pot renunţa. Da, eu aia pe care o placi, o admiri și o invidiezi. Răutatea, disimularea, perversitatea și manipularea sunt celelalte calităţi ale tale care îmi cresc tensiunea și mă fac să îmi dau seama că totuși contezi pentru mine. Şi totuși ești un factor dispensabil inerent! Al meu!

now listen up!

8 thoughts on “Factor dispensabil inerent, care ești!

  1. :)) foarte interesant..si spun asta deoarece si eu trec printr-o chestie asemanatoare si cam tot ce simti si zici aici imi descriu si mie perfect situatia..:)), din pacate sau fericire. nici eu nu stiu exact.

    si clipu smecher rau! 😀 :*

    Like

Leave a Reply

