bitchy bitch!

La telefon: bună drăguţo, ce faci? Bine, în pat. Ar trebui să încep cu o dumă să te recuceresc, nu? Nu. Biine…iar ești rea. Cum ai vrea să fiu? (nu că ar conta) Mda, merit dar mă gândeam să mă revanșez faţă de tine. Cum? Păi vreau să te invit la mine. Haha! Serios, noah…hai. Nu. Stăm și noi amândoi, ne uităm la un film…nu vii? Nu! Bine, na, stai singură atunci. Auzi, hai să-ţi pun o întrebare (singura chestie pe care o să ţi-o pun vreodată): ţie îţi place să faci pe prostu’ sau chiar ești prost?! stai…nu prost, e un cuvânt prea mare, penibil! Cum să chemi o fată la tine de o mie de ori și să îţi spună clar și răspicat că nu vine, te mai pupi cu alta și sub ochii ei și să insiști să o…fuţi! Tu chiar ai dume în tine. Tu nici măcar nu știi cum mă cheamă. Ba da, ceva cu V…Unde stau? Ăăă Zalău? Nu! Uite: șterge-mă din categoria “pe cine să sun în seara asta să vină la mine” că eu n-o să vin veci! Oricât de bunoc ai fi! Poţi să îmi oferi maxim o cafea, în oraș, evident, ca să îţi iert penibilitatea. Cred că prefer să fiu penibil. Spor! Noapte bună! La fel!

Fetiţa: Mami, există vreo planetă unde să fie mai proști ca noi?

Mama: Sigur! De acolo vin toţi foștii mei iubiţi.

Leave a Reply

