piratul blestemat

Fraţilor, tovarăși de pahar și presupuși amici, subsemnatul, al vostru beţiv, nebun și drastic căpitan recunoaște: m-am îndrăgostit!

Nu este dimineaţă să nu mă trezesc cu gândul la ea. Dar ce vorbesc? Nu este noapte să nu adorm cu zâmbetul ei în faţa ochilor și vocea ei în urechi. Fiecare pahar, urmat de sticlă și butoaie îmi fac viermii din cap să-mi amintească cât de nebună era să-și facă griji pentru ficaţii mei care m-ar fi lăsat să n-o mai ador până la adânci bătrâneţi.

Mi-e dor s-o văd. Cât de adorabilă era când se enerva că tricoul mi-era șifonat și nu vroia să mi-l bag în pantaloni. Cum am ajuns eu să-mi arunc hainele pe umerașe să nu se mai supere când le vede. Când râdeam împreună de mine, sau doar eu de ea…întotdeauna se enerva când râdeam de ea, dar mă făcea intenţionat să râd, mă jur!… în fiecare noapte îi spuneam noapte bună și nu uita să mă sărute. Era pupăcioasă rău fetiţa mea. Fiecare zi era mai minunată din cauza ei. Vroiam să știe și îi spuneam, vroiam s-o fac să creadă că e perfectă cu totul, nu numai pentru că ochii mici și gura mare mă înnebuneau în fiecare clipă, oră, ceas sau ce vreţi voi. Şi ea știa și mă credea.

Ochii mei n-au mai zâmbit unor dinţi atât de imperfecţi, unor buze atât de moi iar mâinile nu mi s-au mai împiedicat în sfârcuri atât de dulci și nevinovate. Aș vrea să o mai pot atinge când doarme, să îi simt gustul și căldura, s-o aud cum geme și să-mi îngrop nasul în pielea ei arsă de soare. Soare sunt gelos! De ce trebuie să le arzi tu pe toate?

Îmi place să fiu ocupat cu gândul la ea. Sunt fascinat de nevoia acută de ea și nu-mi explic de ce doi oameni atât de perfecţi unul pentru celălalt nu pot fi împreună. Femeia care mă făcea fericit non stop cu program întreg nu mai e acum în braţele mele când adorm. Nu știu în ale cui se alintă și nu vreau să știu cu cine mai face dragoste. Cum o făceam amândoi n-o mai face cu nimeni, dar știu că undeva acolo se întoarce cu spatele la el și strânge din dinţi de ciudă că nu sunt eu.

Eu sunt cel care a învăţat-o să se uite în oglindă când îi este urât. Eu i-am arătat că poate turba de fericire și în vise și absolut de fiecare dată când ardea de nerăbdare să se urce pe pereţi. Am făcut-o să creadă că soarele iese de dragul ei și că pur și simplu e perfectă cu toate imperfecţiunile pe care le are. Eu am făcut-o să tacă când vorbea mai mult, eu am făcut-o să mă dorească pe sub piele, așa jegos cum sunt. Eu am făcut-o să mă saliveze tot și să mă vrea sclav între picioarele ei. Ea m-a făcut nebun după ea și tot ea m-a făcut să-mi doresc s-o pup, sărut, alint și să-i aprind ultima ţigară.

Acum tare am nevoie s-o fac fericită în fiecare dimineaţă, am nevoie să mă adaptez la cele mai multe nevoi din lumea asta strânse în corpul ei sexy. Şi dacă se poate … să mi se facă poftă de ea non stop, ca acum când vorbesc de singura fată care mă face să fiu fericit non stop cu program intreg.

3 thoughts on “piratul blestemat

Leave a Reply

