animalele mele de…companie

În ultima vreme am început să fiu curioasă de ceea ce toată lumea numește zodii. Majoritatea spune că nu crede în așa ceva. Ce să crezi? Că scrie undeva cum sunt cei născuţi în ianuarie? Hai sus, hai sus, hai sus! Eu nu cred cu adevărat decât într-o forţă supremă apoi mă limitez la mine. Şi cum în jurul meu se învârt toate mai sus niște lucruri care îmi dau cel puţin de gândit. Treaba cu zodiile a devenit un clișeu. De fiecare dată când întreb pe cineva ce zodie e, mă aștept la mutra aia ce îmi spune că e o întrebare copilărească și imediat după răspunsul așteptat eternal comentariu: nu cred în așa ceva. Nu prea mă interesează pe mine dacă tu crezi, sincer, dar din lipsă de altceva mai bun stau și mă gândesc pe cine mai cunosc în zodia ta și încep să te iau ca atare. De obicei e o categorizare care prinde. Adică e de știut din zodii ce-i atrage pe majoritatea născuţilor în aprilie: atenţia și indiferenţa. Şi dacă tot am ajuns la zodia mea…preferată, am făcut eu un calcul și mi-a ieșit că cei mai mulţi dintre prietenii mei sunt berbeci. Nu știu cum se face dar știi vorba aia: ce se aseamănă se adună :D.

Cel puţin 20 de oameni, pardon!Berbeci, cunosc. Iată și poveștile încornoraţilor mei:

Pe 21 martie sunt născute două gemene sexy ce nu seamănă aproape deloc. Cu nebunatica dintre ele eram eu “soră” în liceu. Mi-aduc aminte că prin clasa a zecea îmi plăcea de un băiat care deși știa nu făcea nimic. Într-o seară l-am pupat eu și atunci mi s-a stins pasiunea. I-am spus prietenei mele și soluţia ei a fost să ne sărutăm noi două. Eram pudică, dle! A tras gagica de mine vreo 20 de minute până am cedat și ne-am dus în baie (eram în ceva bar) și numai cu becul stins am vrut. Hihi. Pe atunci eram numai Pinky…nu mă transformasem în FixPink 😀

Pe 22 martie sunt doi gemeni. Unul dintre ei mi-a alergat toată cetatea din Alba Iulia să mă sărute înainte să mă urc în tren și evident: m-am îndrăgostit. 😀

Pe 25 martie e născut cel de care m-am îndrăgostit eu prima data, și la și prima vedere. Eram în clasa a patra. M-a ţinut vreo doi ani după care am renunţat consolându-mă că o fi gay. Gay it’s ok, you would say! Nu mi-a devenit niciodată iubit însă acum mi-e ca un frate și deci cumva tot îl iubesc. 😀 Tot pe 25 e o gagică ce în liceu mi-a spus să nu mă îndrăgostesc de berbecul de pe 19 aprilie. N-am ascultat-o…n-am mai văzut-o demult, e undeva în sud-est, face plajă.

Pe 28 martie am descoperit un mega sensibil. Ador băieţii sensibili care recunosc când le place o fată. Aaa și tot pe 28 e și ză fucking Lady Gaga, am descoperit sear ape 28 după ce am analizat-o toată ziua cu simbolurile ei sataniste. Gaga i-a spus fostului ei iubit că într-o zi nu va putea nici să bea o cafea fără să nu audă de ea. Aș vrea să îi spun și eu același lucru unuia dintre foștii mei iubiţi care nu crede în mine…dar sunt mai modestă și oricum prefer să-l las să vadă.

La sfârșitul lui martie e un alt prieten al meu pur și simplu adorabil care are drame mai mari decât el.

La începutul lui aprilie e o gagicuţă mega simpatică și care e tot timpul în priză, dornică să lumineze. Cute one, miss S 😉

Tot pe la începutul lui aprilie e născut și tipul pe care l-am agăţat eu într-un bar pentru că râdea cu gura până la urechi și dansa al naibii de sexy. Săruta și dumnezeiește da’ a fugit din ţară și nu mai contează.

Pe 4 aprilie e un berbec la fel de sensibilos dar ambiţios și talentat cu care nu mă prea întâlnesc că are prea multe concerte 😛 Omule, revino-ţi în simţuri, adică vino pe la Cluj 😀

Pe 8 e o tipă nebună și ambiţioasă la care trebuie să îi dau de băut de ziua mea, la București – am rămas datoare de acum 2 ani.

Pe 9 un nebun sexy și pasional care își înșeală prietena (de-aia nu dau nume:)))

Pe 11 e unchiul meu despre care ziceam când eram mică și naivă că este bărbatul perfect. Well his not!

Pe la jumatatea lunii sunt născuţi cel care m-a savurat prima oară dar și cel pe care l-am adorat eu prima oară…amintiri 🙂

Pe 16 aprilie e ziua unui tip încăpăţânat, inteligent și destul de arogant. Un actor bun și un iubăreţ al dracu’ de pasional. Un artist impecabil și probabil un prieten bun. Mie îmi spune mereu că sunt prea tânără și ambiguă. Abia așteptăm amândoi să cresc eu mare. Până atunci e un berbec fericit! :))

17 aprilie e ziua mea…preferată. Primesc aproape toată atenţia pe care mi-o doresc oricum all day every day 😀 și dacă nu mă apuc și plâng, că deh!poate așa mă observă cineva 😛 strategie de marketing se numește :))) de asemenea mai e un prieten din Brașov care mi-a botezat iubiţii drept deserturi. De vanilie, de ciocolată…depinde. Ne știm de vreo 6 ani și nu ne-am întâlnit niciodată 🙂 O să ne întâlnim anul acesta de ziua noastră 😀 Mă întreb cine plătește…mai mult. hihi 😀

Pe 19 e ăla ce nu trebuia să mă îndrăgostesc de el 😛 iar pe 20 e un prieten din București cu care m-am întâlnit la Brașov că acolo e jumătatea drumului dintre Alba și București 😛 și mai e unu’ care mă enervează că seamănă cu fosta lui prietenă când zâmbește. Destul de frustrant…

Cam ăștia sunt berbecii “mei” și crezi nu crezi pe toţi îi leagă un singur lucru (în afară că mă cunosc pe mine, că ei între ei deloc): zodia. A dragonului și nu mai știu acuma toate zodiacele dar pentru curioși intraţi aici.

16 Comments

    1. Dle Juan, aparator al gramaticii (normative), intr-adevar acordul meu, desi este corect gramatical, nu este cel acceptat de catre majoritatea pe care trebuie sa o satisfac, ah la naiba! am si uitat: “sa va satisfac” 😉 . O sa-l schimb cu cel logic si poti triumfa cu Traiasca Logica! (pe care eu o inghit uneori) 🙂

      Like

  1. mah romanule! actiunea e aceeasi, modul de exprimare scris ,vorbit ,urlat (hahaha!) poa sa fie in enspemii de feluri !! incearca sa spargi “bula” care te inconjoara !!

    vreau la bucuresti in 16 ! merem?

    Like

    1. IntrusuRecords si Hip Hop Junkie Records va prezinta : MC Ho0tZ la Bucuresti pe 17 aprilie de ziua lui, promite recital de freestyle : )). Fiti acolo =))))))))))))))))))))))) Aaaa si la final sa nu uit. Dau cu pace! : ))

      Like

Leave a Reply

