Retrospectivă: Ro:Massive#3


Sâmbătă, 10 aprilie, a fost  R0:Massive la puterea a treia! Unusual Suspects nu se lasă nicicum fără prestaţie indiferent de lună, sărbătoare sau secol. Şi până la urmă cine ar vrea? 😀 Eu am venit din mini-vacanţă pentru eveniment. Gojira, Blanoz și Injektah! Mai mult decât suficient pentru energia fiecăruia dată de tot felul de substanţe lichide, solide sau imaginare. 😀

A bătut un picuţ vântu’ pe la miezul nopţii și ne întrebam unde e lumea? Eu am zis că e numai bine pentru mine: am spaţiu pentru toate membrele scuturate în aer pe ritmuri de drum&bass, reggae sau breaks. Ştiam și unde era lumea – s-a deschis o nouă cafenea L’Atelier Café, pe Memorandumului. Super Eco! Ne place mai ales și pentru aceleași ritmuri muzicale. După ce s-au terminat alcoalele în atelier, ghici unde au poposit toţi? În Midi, frate! și soră, după cum ar zice Agentu’ 😀

Dar MC Agent spune:

RO:MASSIVE#3 a venit în momentul perfect care cerea buna-dispoziţie și vibe-urile pozitive. Injektah a oscilat de la roots reggae până la broken beats cu influenţe de jazz sau muzică balcanică. Gojira a strâns oamenii ce și-au dezlănţuit energiile pe dancefloor. Sub un fond sonor de breaks și dubstep, oamenii au dansat și au simţit chiar și în momentele de dark și agresiv! Apoi, Blanoz Soundsystem, au apărut cu noul set pentru 2010 alcătuit în principal de deep drum&bass, stil ce lasă loc exprimării live: percuţii, controllere, samplere și mc-ing. Toţi membri ai soundsystemului s-au simţit excelent. Seara s-a încheiat cu un set de classic jungle al lui Injektah și misiunea Unusual Suspects de a promova atitudinea pozitivă și toleranţa muzicală, a fost din nou îndeplinită, datorită participanţilor și celor implicaţi. Mulţumim!

poze aici 🙂 sau aici 🙂

La baie ca de obicei fetele se rujează – se poartă roșul! – se ușurează sau își îndeplinesc fantezii. Pe una am vazut-o eu cum a intrat cu băiatu în cabina oglinzită care nu-ţi poate induce decât să faci sex nebun. Hihi. Mi-a trecut și mie prin cap așa ceva când am descoperit Midi, dar acum, no way! S-a fumat și asta! O fază care m-a făcut clar să râd a fost tot în baie când o gagică vorbea la telefon:

– Ce faceţi? Unde sunteţi? Haideţi în Midiii. E foarte taaaare. Daaa, și e muzica mijto…e așa post-comunism!

Hahahahhahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahhahahahahahahahahaha!

Am zis-o la toată lumea! Da’ tre’ să fie și asta ceva critică muzică …post-comunistă, nu? Stai să întreb…

Este de știut că am aplecări ideologice de stânga. Așa că…este o descriere exactă, minuţioasă care nu lasă loc interepretărilor vis-à-vis de muzica pe care o pun”, mi-a răspuns Gojira.

Pe Gojira o să-l mai vedem pe 8 mai la Alba Iulia iar cu Unusual Suspects ne întâlnim pe 15 mai, tot în Midi, când împlinesc 7 ani și invitatul de onoare va fi…wait…wait for it…GOLDIE!!! 😀

Așa că pregătiţi-vă emoţional pentru cel mai mare eveniment drum&bass al anului la Cluj!

Până atunci noi ne vedem vineri, 16 aprilie, la Arenele Romane în București, evident, cu Logistics 😀

“if sky is the limit, i wanna go to the stars

Leave a Reply

