La Mulţi Ani! Mulţumesc!

La mulţi ani!

A trecut și ziua de 17 aprilie și deci și ziua mea. Știam că o să fiu la București dar nu știam că n-o să am timp nici să răspund la mesaje, de cum să mai scriu ceva pe blogul meu mirific.

ai primit un mesaj

La mai mulţi ani decât ţi-ai fi imaginat vreodată! La mai mulţi bani și bărbaţi buni, deștepţi și cu simţul umorului care să îţi îndeplinească până și dorinţele pe care nu știai că le ai. Însă cel mai mult îţi doresc ca viaţa să te ducă unde vrei tu să ajungi și să poţi spune că a meritat tot. La mulţi ani!

Ps: ar fi ceva să văd numele de fixpink pe toate clădirile din ţară 😀 scris mare și roz

Vreau să te aud cum zbieri de fericire, cum îţi curge sclipici din buze de la atâta râs și cum aura ta e vizibilă la kilometric întregi. Vreau să te pup și să îţi urez La Mulţi Ani! și la 69 și la 96 o să fii tot Fix Vio, așa că nu-I niciun stress. Să fii cuminte de azi înainte 😀

La mulţi ani, Vio! Drumul să-ţi fie presărat cu trandafiri!o zi plină de arome și-un an MEGA înflorit!10 boboci la licenţă!

La mulţi ani, frumoasă domnișoară! Fiecare aniversare să-ţi aducă faţa tot mai luminată, minte tot mai deschisă, trup tot mai frumos, inspiraţie năucitoare și mult succes, asta înseamnă fluturașul tot mai gras. Împlinire, dragoste, sex, pasiune, absolut tot ce îţi dorești, căci meriţi!..but only because you’re a goddess! Be happy, sweet child! Today everything’s about you!…and tomorrow …and always it should be! Have fun! Muah!

Mulţi aaani! Sorry de întârziere da chiar I forgot!știu că ai să mă cerţi, și-apoi ai să mă ierţi că și eu te iubesc, mult! Happy birthday! Pupuloi mari.

La mulţi ani cu întârziere, pt că sunt regină și pot! Hipsteriţa..*some text message is missing*

Să învăţ tot ce-I mai bun, să fac cele mai bune alegeri, să primesc ce-I mai bun, să mi se îndeplinească toate dorinţele, să fiu fericită, sănătoasă …etc etc cu prefixul mega la toate.

Cel puţin 50 de oameni mi-au scris, mi-au spus sau mi-au cantat “La mulţi ani!”

Și dacă sâmbătă mi-am adus aminte de cineva care n-a făcut-o, duminică și chiar și luni, m-a sunat. La București lumea folosește mult “băi” și cred că am deprins un pic că îmi vine să zic: băăăăi, mulţumesc!

Ziua mea a început vineri de dimineaţă când am am început maratonul rochiilor sexy. Ăsta era unul dintre micile scopuri pentru care am fost eu de fapt în capitală: să-mi iau o rochie giga mega sexy (pentru banchet – ca să mă placă măcar la sfârșit colegii, deși colegele o să mă urască și mai tare). Mi-am luat 2 mai mici că stăteau al nabii de lipite de mine și na…mi-a fost milă hihi 😀 da’ mi-am luat-o și pe a 3-a, aia de îţi rupe ochii. Haha.

Seara mi-am început-o verde. În studio la Happy Fish și deci în Canalul Verde. Mare, tare și frumos – studioul. Cât artistu’ de Gojira a mai făcut un delight, eu m-am asortat cu decorul: pereţi verzi, canapea cu perne albastre, o păpușă galbenă și un căţel al tuturor. Apoi mi-am luat 2 berbeci și am tăiat-o prin locuri mai publice: străzi înguste, pavate tâmpit, dar pline de mese, felinare și oameni pe scaune și pe lângă …situaţie. Dacă Lăptăria lui Enache vă spune ceva, atunci puteţi să vă aduceţi aminte, dacă nu, să vă imaginaţi: etajul 4 al Teatrului Naţional cu cea mai cunoscută terasă: La Motoare. Undeva numit El Grande Comandante cu Salitos și muuultă lume. Apoi hai la Arenele Romane unde trebuia să fie Logistics dar norul vulcanului i-a reţinut, la fel ca pe James Zabiela la care aveam din nou invitaţie. Am transpirat în faţă la un dj de care nimeni n-avea habar și pe la 5 dimineaţa am ajuns într-o clădire la un private party unde nimeni nu știa cine e gazda. Pastilaţi, hipsteri și tot felul de persoane dubioase cu care eu cel puţin m-am înţeles pentru că era ziua mea și toţi erau obligaţi de nebuna de Kiky să-mi cânte La mulţi ani chiar și pentru a sta în preajma mea. Afoni, dar totuși supuși. Felicitări, domnilor, aţi trecut testul, luaţi loc la noi în celulă! 😀

Am ajuns pe la micul dejun în casă, am aţipit printre mesaje și telefoane și am zis “și eu te iubesc” la toată lumea 😀 M-am întâlnit apoi cu egoistul care n-a fost egoist decât cu mine – adică nu m-a împărţit cu nimeni – am pălăvrăgit ca pe vremuri și am mers cu 220 la oră pe sub pasaje. Loveable!!! Singurul om care s-a chinuit să-mi ia cadou propriu-zis a fost unul pe care nu l-am văzut în viaţa mea și cu care din păcate n-am putut sta mai mult de 5 minute de vorbă. Întâlnire ca glonţul… Brusc m-am transformat într-o mică legumă și de-abia mi-am păstrat …ăă..cum zici sexyness în română? :))

Bun. Deci am primit urări chiar și azi și încă mai aștept de la uituci. Oricum deși oficial în fiecare lună pe 17 e ziua mea, de fapt în fiecare zi e ziua mea numai că nu trebuie să zic mulţumesc de atâtea ori 😀 hehe

Azi noapte au venit 17 prieteni la mine și m-au pupat triplu și am primit și flori și cadouri și bomboane și tort și mulţi ani și tot ce îmi doresc 😀 evident am fost un titirez roz și mi-a mega plăcut. Mega, am spus! 😀

Mulţumesc!

Leave a Reply

