file din jurnalul de roz

Eu când vreau să râd, râd!

Am început să scriu aici din 2008, înainte mâzgăleam caiete. Foarte rar îmi găsesc paginile de jurnal – ascunse într-un folder să nu le vadă nimeni – din greșeală sau pur și simplu de dor. Jur că mor de râs. Deci nu cunosc pe nimeni să mă amuze mai tare decât mine într-un text. Da, știu, nu citesc ce trebuie. Oricum mi-aduc aminte când citesc exact ce stări aveam atunci. Uneori crăpam de nervi, alteori plângeam și îmi doream să mor și acum râd cu lacrimi.

Azi mi-a zis cineva că sunt adorabilă când sunt fata mamii. Mda, acolo fug tot timpul când mi-e rău…și mi-am adus aminte:

Joi, 8 Februarie, 2008

1:52 a.m.

Mâine plec. Abia aștept. Sper să fiu ok acasă. Să nu mă mai cert, să am răbdare…woaii ce egoistă am fost…îmi pare rău…da’ na’ chiar îi prea tarziu. Fericire…auzi piesă! Fiecare are o viziune așa de originală despre asta…io nu știu ce e aia. Nici nu știu cand mă iubește cineva sau cum e când eu iubesc… :-?? Știi ce cred eu despre mine? Că iubesc enooorm. Așa în felul meu, dar iubesc. Și dacă eu zic că iubesc și îmi vine să urlu că iubesc de ce să n-o fac? Timpul îi așa de scurt… și o viaţă am! Poate maine e gata totul. Nu suport regretele. De-aia nu mi le doresc. Regret ceva?…nu prea – aici intervine o joacă între ce ar trebui să simt și ceea ce simt. Nu as schimba nimic în prima secundă de gândire, dar dacă m-aș gândi 2 secunde la răspuns aș zice multe chestii pe care aș dori să le schimb. Însă e un risc mega mare – redundantă cu mega ăsta nu? 😛 ioi…no fii atent cum eu sunt singura persoană care mă poate face să sufăr și să fiu și ok. Dacă vreau să plâng, mă apuc și mă plâng, mă gândesc la ce nu am și la ce aș vrea să am. Simplu. Dacă vreau să râd încep să mă simt bine cu mine și mă gândesc la lucruri faine și pozitive, nu? Dacă pic într-o depresie tot eu mă scot că încep să scriu și mă descarc și îmi imaginez – sau realizez – tot felul de lucruri care mă relaxează și consolează 😀 na’ cum să nu mă iubească și alţii? Hehe. Mai ales dupa ce îmi vad pozele?hehehe :))))

Zâmbiţi și voi?

6 comments

  1. Stii si eu patesc asa, imi gasesc mazgaleli prin caietem, unele ma fac sa rad gandindu-ma ” mama, eu am scris asta?”, altele pur si simplu ma fac sa ma simt. Imi place cum scrii. Si esti un om fericit daca ajungi sa te poti face pe tine sa zambesti cand afara ploua torential si nimeni nu are chef de povesti 😉

    Like

    • mai sunt unii (a se citi eufemisme) care spun ca e mare lucru sa spuna/scrie ceva ce m-ar face pe mine sa rad…si ca doar eu rad la glumele mele sanatos. asta e un pic cam grav…dar sper sa fiu amuzanta cel putin cand rad :)) ador sa fac oamenii sa rada, daca n-as avea blog, m-as face clovn! haha, nu! 😛

      ps: si tu scrii fain! 😀

      Like

Leave a Reply

