investigarea e o formă de ascultare

În stânga drept, în dreapta litere, în faţă marketing și în rest, restul. Toate facultăţile clujene au reprezentanţi aici. Evident negrii, arabi sau chinezi – pe ăștia îi observ și dacă tac – dar cred că găsești și o portugală însărcinată cu un ungur. Lumea tace. Comunicarea interpersonală bântuie și uneori e întreruptă de telefoane cu profiluri nesilenţioase. Unii sunt atât de plictisiţi încât dacă te uiţi la ei te salută și așteaptă să le ceri chiar și o gumă de șters. Tipul din stânga mea a venit cu amicul lui – prieteni la beţie dar mai ales la învăţat – și la fiecare 2 rânduri pe care le sublinează cu unul dintre markere (are 5 feluri) și o singură carte xeroxată, se uită la celălalt, care mi-e în dreapta. Fiindcă’s înclinată spre el am impresia că se uită la mine, well nu! Oricum nu m-am machiat și înţolit, că deh!sunt la BCU.

1 Comment

  1. Ioooi ce m-am distrat eu in cele două dăți cînd am fo la BCU în 3 ani de zile =)) M-a întrebat tanti de la intrare din sala de lectură: Fetițo, tu n-ai mai fost niciodată în BCU? / Ăăăăăă, nu! / În ce an ești? … Skip!! =)))

    Like

Leave a Reply

