Don’t live to geek, geek to live!

Acesta e motto-ul unui blog, http://www.lifehacker.com , care evident se adresează în special pasionaţilor de tehnologie. Pe mine nu mă prea interesează softurile și hardurile computerelor (pentru că am pe cineva care o face pentru mine 😀 ) dar unii chiar trăiesc din asta.

Upgrade Your Life! Așa se numește cea mai recentă carte a Ginei Trapani, fondatoarea lui lifehacker și cea mai cunoscută voce a meritelor titanului Google. Femeia asta gândește precum un bărbat! Evident nu arată a fotomodel, altfel era cea mai dorită femeie de pe pământ!

Am dat de ea într-un interviu și titlul mi-a adus aminte de unu’ zoso, are blog, nu-l citesc, dar știu că există. Zoso ăsta a primit premiul pentru cel mai bun blogger din România. Am auzit că și-a luat nu știu ce mașină și un apartament de pe urma blogăritului. Ok! Bravo! Nu începeţi acum să-mi demonstraţi că e mai bun decât mine, că nu-mi pasă.

Cel mai bun, zici? Ok, hai să vorbesc un pic cu el. Îi dau un mail și îi spun că fac o cercetare despre bloggeri. Vrea să-mi spună 2 vorbe sau poate un NU? După 7 zile mute un prieten îmi trimite un citat de pe blogul lui zoso: “şters 99% din cererile de interviuri şi de link exchange. ok, am înteles, e perioada în care se fac lucrarile de licenţă, dar dacă aş fi dat curs la cele 21 cereri de “răspunde-mi la întrebările astea, repede”, unde mai e valoarea adăugată? prea multa expunere face persoana neinteresantă. în plus, unele studente la comunicare nu ştiu să se exprime, iar eu nu iau ordine de la mucoase incoerente”.

Eu înţeleg că ţi se zice zoso, dar totuși…cine ești?!

No comment, just delete! Mulţumesc pentru atenţie, oricum!

Ps: nu-i dau linkul pentru că “prea multă expunere face persoana neinteresantă” 😉

8 comments

    • eu nu m-am suparat. am fost curioasa ce crede, am aflat. 🙂 multumesc de link. l-ai pus sa-i faci reclama, fiindu-i fan? 😛

      ps: nu ma cheama Violeta, atat am de reprosat 😉 in rest nu am jignit si nu jignesc vulgar pe nimeni.

      Like

  1. asta cu nu-i dau link-ul a fost chiar amuzanta 😀
    de parca vai cat i-ar creste traficul lui zoso daca-i dai tu link

    Nah, bafta cu lucrarea

    Like

    • multmesc. aia cu linkul a fost spusa pentru a-l cita intentionat 🙂 si chiar nu ma intereseaza traficul din moment ce nu fac parte din blogosfera “aia”.

      Like

  2. Ce cretini!
    Da cine p***a mă-sii-i zoso ăsta?? Oooo, vai de mine!! Vă pomeniți că n-am cultură blogărească dacă nu-l știu p-ăsta!!? Numa mulțam! Am vrut să-l citesc o dată, dar i-am tras o barbă zdravănă biroului..așa că m-am pus la culcare și a doua zi am uitat tot..
    Cît despre barbă.. accidente de somnabulă.. am dat vina pe ele!
    Ce cretin!

    Like

  3. Zoso ii un baiat care merita apreciat pentru faptul ca are subiecte despre care sa scrie, tot timpul. In rest ‘bataia in replici’ pe saituri fara valoare, ii o idiotenie.

    Like

  4. toata lumea poate sa il aprecieze pe zoso pentru ce crede de cuviinta. subiecte sunt pe toate gardurile – mai ales cand ai gloata pe “soareci”.

    eu nu m-am ofticat ca nu mi-a raspuns mie la mail. am fost aici mai putin aroganta decat el in articolul unde, indirect preciza si un mail de-al meu. nu l-am facut nici prost, nici NFDHH, nici nu l-am trimis de unde a venit.

    faptul ca mi-a dedicat un intreg post demonstreaza ca l-a atins ceva. ma mir insa ce anume.

    ps: eu cred ca doar citirea si comentarea unor “saituri fara valoare” e o idiotenie 😉

    Like

Leave a Reply

