cine ma sterge la nas?

Zilele trecute îl întrebam pe Zoso cine e el, de fapt. Spre surprinderea voastră mi-a răspuns mega original: pe blog!

Cineva îi spunea că m-a flatat. Dar vai, ce flatată sunt când mii de oameni îmi citesc  numele – scris greșit, de altfel – lângă niște comparaţii penibile.

Aproape un deceniu diferenţă și câteva sute de km ce ne despart, îi dau dreptul unui bărbat să se gândească la mine sexual. Hmm! Deși mă vede o mucoasă crede ca merit o doză de copii cruzi. Să fie zoso pervers? Nuuu…de fapt totul se rezumă la libertăţile internetului unde poţi scrie ce vrea mușchiu’ tău. Bărbaţilor le place să fie puși la treabă, adică folosiţi. Ce să zic? Cu plăcere! Mi-ai fost sursă, mentor al bloggingului și exemplu! Evident la lecţia așa nu!.

Ia uite ce a mai aflat învăţăcelul: “e blogul meu unde numai eu am dreptate”. Dacă sub legile supreme ale adevărului, zoso are dreptate aici, atunci toţi ceilalţi care nu-l aprobă (și har Domnului, sunt) sunt niște incompetenţi. Iar eu, evident, o  mucoasă impecabilă. Asta pe blogul lui. Pe blogul meu totul e gratis, din păcate, dar măcar are dreptate cine are dreptate.

Cel proclamat atât de popular mi-a dat exact ce aveam nevoie: siguranţa că nu merită nici măcar atenţie, de cum respect. Atenţie, din păcate, o să-i acord în multele viitoare discuţii live (bineînţeles, nu chiar atâtea câte a provocat el cu “mucoasa supărată”);  respect, însă, ca de la primată la maimuţă (metaforic vorbind- raportat la mediul online).

Bravada stupidă ia amploare! Ce mă face proastă în percepţia lui? Faptul că nu citesc zoso.ro? sau că l-am întrebat arogant cine e? i-am apăsat butonul de sub logo, dar descrierea lui se oprește în 2007. Suntem în 2010, ar trebui să mă iau acum după articolele din presă? Sau bloguri pro noţiunea în cauză? Sau poate un zososucks.blogspot.com? Acum nu mai e nevoie, am aflat: zoso este un cavaler!  😉

Ps: Subsemnata, V.M. aka mucoasa lui zoso, caut job în comunicare, dacă nu orice ar fi , e bine venit 😀

18 thoughts on “cine ma sterge la nas?

  1. eu te-as sfatui sa inchei aici acest episod … chiar nu merita efortul. astazi am citit si eu cate ceva pe blogul lui pt prima oara … este un mitic cu ceva mai multa minte decat media (miticilor)… dar tot mitic a ramas … plin de aroganta.

    Like

  2. “Atenţie din păcate o să-i acord în multe viitoare discuţii live – bineînţeles nu chiar atâtea câte a provocat el cu “mucoasa supărată” -, respect însă, ca de la primată la maimuţă (metaforic vorbind raportat la mediul online).”

    se pare ca studenta la jurnalism are probleme cu punctuatia si topica. te rog sa revizuiesti propozitia asta, deoarece e o insulta la adresa limbii romane. o zi buna 🙂

    Like

  3. @ COSTIN..: =)) costin mama, esti, editor de blog – ? get it, get it? :)))

    ceea ce am punctat ieu aicea ieste intrebaria “ai prins ideea?”,!” sau nu! ? :))

    frraateee. revi-noti! :))

    (da, fara virgula dupa verb, fara cratima la mijlocul cuvantului, este nu ieste blah blah etc.) vezi continutul de data asta :)) no pah 😀 :>

    viooooo :* deci nu te lasi, sa inteleg! dar e o pauza meritata, dupa rasfoirea cartilor din bibliografie 🙂 ti pup (stiu, Costin, este “te pup”, dar asa am avut io [eu] chef)

    🙂

    Like

    1. a fost 1 mai! iarta-ma ca m-am distrat in lumea reala :))
      lasa, tu k, e drept ca am nevoie de un editor 😛 si bine ar fi sa fie si unul care sa ma inspire, ca duc lipsa de subiecte tari si o dau in scandaluri nationale :))

      Like

  4. … din click in click am dat de blogul tau, tot din click in click am ajuns si la , si la http://zososucks.blogspot.com/2007/03/nu-te-pune-cu-prostu-ca-are-mintea.html 😀 (funny) … si am dat si de blogul lui zoso , ca deh, sa vad si eu cine e omu si cum sta treaba. Am citit si despre el, am citit si pe blogul lui discutii si remarci (cam dure, cu aere de superioritate – mi se pare si corect … omul a aparut pana si la TV !!! … si are blog de 2 ani !!! Cine esti tu sa-i dai lectii … ete nah kkt …bleah’).
    Eh mi-am zis ca e o scapare din partea lui pentru ca ti-a sters replicile care il deranjau, ca te-ai aprins si tu umpic cam mult. NU inclinam neaparat sa-i dau dreptate – pentru ca mi se pare cam badaran omu, dar sa-i gasesc mici scuze si sa move on, fara a lasa vre-un comment pe vre-un blog sau altul. Intamplarea a facut, ca tot din click in click sa dau de un blog si anume de acesta: http://www.boio.ro/vali-petcu-little-spam-boy/

    Eh, eu nu mai comentez nimic, gtg.
    Enjoy

    Like

  5. P.S. … nu m-am putut abtine si am postat si pe blogul lui zoso, la “mucoasa suparata” … nu sunt inca sigur, daca-mi va accepta postarea sau o va sterge…

    Doamne, ce om, ce caracter … oare pe toti ne apuca strechea daca prindem si noi un os de ros … o campanie publicitara pe blogu nostru, de incepe sa vina banu in cont ? OMG

    Like

  6. Ce-i aia Zoso? Mie îmi sună a sos. O fi mâncare franţuzească sau nemţească? Zoso de hreran cu hering afumat…Deci da?

    Like

  7. Trecand peste toate ghidusiile fonetice ale aliasului lui Petcu, probelma in cauza mi se pare destul de serioasa. Poate ca sunt eu prea idealist in conceptia mea despre oameni, dar chiar nu am crezut ca voi vedea atata mojicie si lipsa de respect fat(z)a de semeni, asa pe fat(z)a, pe un blog (citit se pare), ca in cazul lui Petcu asta. Persoana in cauza chiar nu are nici o idee despre PR.
    Dupa cum ai vazut in screenshot-ul de mai sus (primul), efectiv nu l-am injurat defel. Nici macar “du-te dreqului de tzaran prost, ingamfatu’ puli mele de mitic” nu i-am zis. Iar el imi da reply-ul din al doilea screenshot in care se scoate zicand ca, vezi Doamne, l-am injurat si de aia mi-a sters postarea.
    Crede ca-si poate permite chiar orice daca are un blog cu trafic, si a aprut la TV si a lucrat cu X si Y (si nu e vba de cromozomi aici; oricum la cat e de iritat pe oricine il contrazice, probabil e NF de HH, si nu si-a folosit nici x-sii nici y-ii de cateva secole… oricum acest aspect a vietii lui Vali Petcu chiar nu ma intereseaza). Crede ca-si poate permite sa vorbeasca ca ultimu tzigan. I se va termina si lui osul asta de ros, dar la cat e de lingau si la cati pupincuristi are pe blog, va mai trebui sa treaca ceva timp.
    Este imposibil sa te comporti asa, si sa nu ti se intoarca la un moment dat. Va da el cu capu, intr-o buna zi, si atunci sa vedem cum se va mai descurca el, marele(?) si celebrul(?), Vali Petcu. Sa nu crezi ca oamenii care il citesc nu incep deja sa-si dea seama ce fel de caracter infect are omu asta (inafara de cei la care chiar si daca le arati un cacat in mijlocul strazii cu muste zumzaind in jurul lui tot cred ca e o savarina/ishler – in functie de forma pe care o adopta la impactul cu solul).

    Like

  8. @vali: vad si eu a treia zi dupa scripturi ca mi-ai luat apararea (indirect) in fata lui wyclaf sau cum naiba.. idiotului nici nu m-am mai obosit sa-i explic care-i treaba cu î din i și î din a (ca sa nu zic â din a.. ) cat despre frustrare si NF HH ai vazut probabil cum a reactionat la cumintica mea intrebare ”spune-mi sincer de cand n-ai mai gustat dulcele proces de hormonare?” ca dupa ce i-am vazut poza si m-am oripilat ce forma de homo sappiens stupidus se infoaie asa, orice mister a fost elucidat.. soso e un urat! soso e un nefutut! soso e un frustrat cu boasele tumefiate, atat de tumefiate incat ii apasa pe nervii responsabili de psihozele astea.. soso e un sos stricat! =))

    Like

    1. … anyway … subiectu’ zoso a.k.a Petcu, pt mine e inchis. Chiar nu are nici un rost sa-mi bat capu’ cu specimene de genu’. Ai vazut ca degeaba ii scriu ca face obrazu gros si nu-ti accepta postarea, si degeaba ii scrii, ca-l bagi in ceat(z)a, si tot ce poate sa faca e sa recurga la conceptia “fah esti fata, deci esti proasta”.
      Una e sa vezi o pipit(z)a pe strada, care e imbracata fardata si se comporta ca o p**da proasta, si sa o cataloghezi ca atare, si alta e sa generalizezi si sa impingi misoginismu’ pana-n pinzele albe, la tine pe blog cu cineva care chiar nu si-a aratat valent(z)ele de acest gen, ba chiar din contra, doar pentru ca nu ai (cu) ce sa argumentezi impotriva.
      Stii cum e zicala aia cu prostu ? aia cu prostu care nu e prost destul pana nu e si fudul ? noah … asta e caracterizarea perfecta a lui zoso.

      Acestea fiind zise, eu (sper ca) nu voi mai contribuii la eventualele dezbateri pe acest subiect.

      Like

Leave a Reply

