when nothing goes right…go left!

Mă mărit

Daaa, știu, nu vă vine să credeţi. Nici mie. Oricum v-am zis de mica vrăjitoare ce mi-a ghicit în palmă și mi-a spus că o să mă mărit din dragoste. Mi se pare normal având în vedere la cât de des mă îndrăgostesc și de cine. Ce naiba, chiar nu pot avea nicio relaţie pe interes?! Mami e de vină, că nu m-a educat altfel.

Așadar vă aștept la nuntă. Cum unde? Pe Facebook, evident!!! Cum adică cu cine? Na hai că deja puneţi prea multe întrebări! Tot ce vă spune e data: 20 iulie 2015.

Prezervative expirate

O prietenă de-a mea a găsit în baie, într-o gaură în perete o cutie de prezervative. Lux! Nu prea! Erau prezervative expirate din 2007. Marca durex, din păcate, Ultra Thin, cică. Și pachet de 4 bucăţi. Na…nasol. Având în vedere că ea a găsit gaura după 7 luni de locuit în apartament, îţi dai seama cât o fi căutat respectivul uituc.

Atenţie, deci! Fără prezervative ascunse în pereţi!

Bărbaţii recurg la femei din cauza băuturii

Prea scump, prea folosit în masă, alcoolul a devenit un clișeu. Toată lumea bea și mai grav, poștează sticle întregi de alcool. Bărbaţii trecuţi de 30 de ani renunţă treptat la acest obicei și își îndreaptă atenţia către femei. Specia de care au fugit o jumătate de viaţă îi iau de soţi și le fac copii cât ai clipi!

Riscul acestei răsturnări de situaţie este creșterea numărului de femei alcoolice. Conform unui studiu britanic, femeile inteligente prezintă cel mai mare risc de a deveni alcoolice. În general s-a demonstrat că persoanele cu un coeficient de inteligenţă ridicat devin dependente de alcool. Ce înseamnă asta, că cei ce nu beau sunt mai proști??? Staţi liniștiţi, sunt doar mai puţin stresaţi 😉

Vegetarian, caut prieteni coloraţi

Pe un forum de vegetarieni, Iohanna 50 de cenţi scria: eu iubesc oamenii de culoare, asta poate și pt că datorită filmelor le-am atribuit un caracter plăcut, stii că în general au roluri haioase….mi se par amuzanţi…am și cunoscut unul, era ok, deși nu amuzant ca în filme

Hahahahahhahahhaha!

you’re funny!!! 😀

2 Comments

  1. nu ai cum!! 21.12.2012 papushe!! atunci “click” …se termina totul!!

    hahah (sincer nu cred… dar suna fain !!)

    ps:deci practic tu negi existenta liberului arbitru! pacat!

    Like

Leave a Reply

