balul nemascat

Evident am realizat tot procesul de concepere a unui look impecabil. Așadar, rochia (după care n-am fost degeaba până în București), pantofii roz, machiajul, coafura cu tupeu, unghiile asortate lejer și accesoriile săţioase.

Am vrut să dansez cu un prof, dar m-am răzgândit când l-am văzut cum dansează singur. Am mâncat aproape tot pentru că n-am apucat de viteza cu care strângeau ospătarii masa. Am băut rezonabil, până s-a terminat băutura. Evident, am ales să cumpăram vodcă, decât să plătim servitorii ca să ne aducă suc. Am fost reporter real. Profu’ de investigaţie: nu puneţi niciodată întrebări la care știţi răspunsul. Da’ de unde să visez eu cum vă simţiţi din moment ce nici nu v-aţi îmbătat?! Ne simtem bine! Biiiine măi, dacă voi ziceţi. 😀

Toaletele? Destul de curate. Da, da’ rochiile au fost și mai și! alege o culoare și îţi Eu spun ce rochie să îmbraci! 😛 alea albe au rupt gura bâlciului – că erau transparente și insuficiente. Alea lungi au fost ridicate în cap în semn de protest pentru alea scurte, iar restul erau …hai să le zic interesante. A fost și o prinţesă, care nu și-a pierdut pantoful, ci cercelul, dar prinţul ei a dat cu piciorul în el. Na’ vorba unora: păţăști (care începe să mi se ia – da’ nu mai zic lux că cică sună a “mondial” gen! ) K Nu știu ce să mai și zic.

Am fost și eu o cenușăreasă care a primit tranformarea de sub bagheta magică. La 12 s-a stins toată vraja și am plecat acasă. Singură. Mi-am așteptat prinţul, dar cum să vină când pantofii îmi erau atât de nepierduţi…? Sub pat!

Leave a Reply

