MEN!!!

Bărbaţilor din lumea întreagă

Nu-mi mai citiţi blogul

C-o să vă doară!

Nu mă înţelegeţi greșit,

Am nevoie și de voi și de iubit!

Nu vă mai tot îndrăgostiţi

Și începeţi să chiar iubiţi!

Cu flori și dedicaţii,

Cadouri și informaţii:

Despre ele, foste și actuale,

Despre mine și … orale.

Vreau să văd, vreau să simt

Cel puţin unul mai răsărit.

Cum să nu primesc nimic

Cu totuși, 7 la peţit???

Hai să fim serioși!

Cei mai dulci și mai frumoși,

Azi mă vreţi măcar o dată,

Mâine nu, că-s nemachiată!

Iar de vineri noapte,

Un film bun și 2 șoapte.

Dreapta pe spate, stânga pe cur,

Când zic NU, e NU și nu Bon Jour!

“Suntem porci și ne doare

Că avem orgasme în picioare!”

Sunteţi numa fraieri și vă place

Că aveţi cu cine …  ce … face.

Oare mami nu v-a învăţat

Că femeia e de admirat?

Și nu în vise pe sub conștinţă,

Ci în plen pe sub rochiţă.

Nu, nu mi-s feministă,

Sunt doar roz și sunt fixistă!

Nu dau sfaturi și nu mă îndoi

Să iasă prinţul din broscoi!

Sănătate și virtute

Cin’ vă prinde să vă…sărute! :*

Leave a Reply

