Depresie la cuptor cu garnitură de lipsă ocupaţie

Începând de azi sunt în depresie. Ţigări, cafea, mutre și tastatura asta uzată. Anita, in your face, are impresia că nu știu și nu văd. Mă ia cu zile bune și speranţe deșarte. Well, my dear, stop kissing my ass, cuz i’m not buying! Horoscopul de azi și cel de mâine mă invită la o săptămână de depresie. Merci! Că n-am nicio șansă de realizări și nici un anturaj de calitate. Plec pe marte! Fără zâmbăciosul ăla ce cântă și sper să mă ard toată acolo. Să mă fac praf de stele și să cad peste voi la noapte. Să simţiţi gustul meu amar și să tușiţi de nervi. Să mă suflaţi mai departe în fumul unei ţigări și uitaţi că am fost. Nu mă sinucid, dispar o vreme, că nici mesaje de amor nu mai primesc. A, și episodul următor să-l facă o altă ea! M-am săturat de aventuri. M-am săturat de vânt și de coafuri irezistente. Vreau stabilitate. Anunţ matrimonial: tânără depresivă și singuratică intenţionat. Nu vreau pe nimeni, vreau să nu-mi mai ia foc grătarul în tigaie într-o bucătărie plină de oameni. Mda. Nu mai știu să gătesc. Bine, n-am știut niciodată s-o fac cum trebuie, însă așa mi-a zis mami. Îmi pare rău, bărbaţi fără talente culinare, nu ne completăm! În cel mai bun caz pot fi gătită.

Cum mănânci delicateţea? Cu grijă și pe proprie răspundere. Cu ambele mâini și cu moderaţie. Cu intenţii serioase și cu riscul dezamăgirii.

Indicaţii: la sfârșit te lingi pe degete și savurezi până la ultima picătură.

Se poate stinge cu alcool în neștire.

Nu se împarte.

Recomandarea bucătarului: frișcă sau topping de ciocolată.

Pentru diabetici: sare și piper.

Poftă bună!

ps: azi e ziua mea.

9 Comments

      1. nu zi de 2 ori 😀 yum yum!! shti ca is pofticios shi am shi loc destul ca sa te pot manca toata >:)

        Like

Leave a Reply

