Nu-mi răspunzi la eSeeMeeeS

Dacă mă întrebi de politeţe și bun-simţ, o să-ţi răspund că a răspunde la un mesaj, indiferent de natura lui, este un foarte bun exemplu în ceea ce privește aceste două noţiuni.

“La ce oră vii acasă?” – vreau doar să știu dacă are sens să te aștept și eventual să-ţi cer a-mi cumpăra ceva. Răspunde-mi!

Vii la mine, la o cafea?”

– da sau nu – îţi ia 2 secunde pentru a răspunde și mă scutești de a te mai suna sau exaspera cu un alt mesaj.

Mă zgârie pe creier așteptarea unui mesaj. Uneori dau mesaje provocative pentru a face omul să răspundă. Nu îmi iese întotdeauna, dar măcar mă ţine minte. Stau prost cu răbdarea în general, cu mesajele însă, nu, adică am 500 pe lună și îmi ajung – asta în perioadele când nu am nicio persoană interesantă cu care să mi le consum pe toate. Și ce fac când nu mai am? Cer împrumut, evident. Toată lumea are mesaje. Bine, nu chiar toată lumea – Sebi n-are. Sebi nu îmi citește blogul și chiar dacă o s-o facă (probabil când va crește mare), nu mă interesează. Oricum, nu știu dacă e același Sebi din mesajul “Te iubesc, Sebi” cu care s-a ajuns ieri la blogul meu, dar sigur e Sebi care nu mi-a răspuns mie la un mesaj. Bine, două mesaje. Sunt supărată și n-o să-i mai trimit niciodată mesaje lui Sebi. Da, Sebi și-a luat jucăria și-a plecat supărat de la mine și n-am mai vorbit cu el. Oricum, asemenea fapte enervează copilul din mine. Și ce dacă Sebi e mai mic? Eu n-am voie să mă supăr, sau ce?

De azi nu mai public mesajele sexy pe care le primesc. Am primit reclamaţii și mai rău: ameninţări că altele nu mai văd, dacă le mai pun pe blog. Na, mi s-a dus sursa de inspiraţie. Ajutor! Vreau mesaje frumoase! Și cel mai important răspundeţi la mesajeee! Chiar și dl. Victor Ciutacu mi-a răspuns rapid și frumos. Oare Sebi de ce nu poate?!♥

2 Comments

  1. Eu te iubesc, printeso si am vazut ca m-ai sunat.. cam dupa 2 ore. am avut o zi cat 2 saptamani nashpa de pana acum. si maine va fi inca una la fel. Vineri plec acasa cu Pecarov.. o sa-l cunoasca si parintii mei.. in sfarsit.. asta asa.. ca tot cred toti ca suntem impreuna… Vorbeste lumea! Te sun cand sunt 187 % sigura ca n-o sa-ti fac promisiuni desarte.. si cu un extra bonus de detalii.. picante… 😀 Mi-a picat un stol de fluturi in freza 😉

    Like

Leave a Reply

